کنسول نینتندو سویچ 2 احتمالاً امسال عرضه شود

بلومبرگ گزارش داد که کنسول نینتندو سویچ 2 مجهز به صفحه‌نمایش LCD هشت اینچی است و ممکن است امسال به عرضه برسد.

البته نینتندو هنوز به طور رسمی انتشار نزدیک کنسول جدیدی را تایید نکرده است. با این حال، شایعات در مورد کنسول نینتندو سویچ 2 ماه‌هاست که در فضای اینترنت پخش می‌شوند. حتی فعالان در صنعت بازی‌سازی شروع به اظهار نظر در مورد کنسول جدید پیش رو می‌کنند. از میان این بازی‌سازان می‌توان به CAPCOM ،Koei Tecmo و Spike Chunsoft اشاره کرد که از احتمال عرضه این کنسول هیجان‌زده شده‌اند.

نینتندو این کنسول را برای اولین بار در رویداد Gamescom 2023 برای ناشران و توسعه‌دهندگان به نمایش گذاشت. از آن زمان گزارش‌ها نشان می‌دهد که کنسول نینتندو سویچ 2 یک نسخه بهبودیافته از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا کرده است. یکی دیگر از دموهای نمایش داده شده در این رویداد بازی Epic’s Unreal Engine 5 – The Matrix Awakens بود.

گزارش‌های متناقضی در مورد مشخصات کنسول نینتندو سویچ 2 وجود دارد. به عنوان مثال، برخی شایعات، یک گره 5 نانومتری را برای چیپست پیشنهاد می‌کنند، در حالی که سایر افشاگران اطمینان دارند که از یک گره پردازشی 8 نانومتری سامسونگ استفاده می‌کند. انتظار می‌رود کنسول نینتندو سویچ 2 مبتنی بر NVIDIA Tegra 239، نسخه سفارشی T234 باشد. همچنین احتمالاً از NVIDIA DLSS Super Resolution و Ray Reconstruction پشتیبانی کند که به آن در ردیابی پرتو کمک می‌کند، اما احتمالاً با Frame Generation روبه‌رو نباشیم.

تجزیه و تحلیل اولیه انجام شده توسط Digital Foundry بر اساس مشخصات مشابه نشان می‌دهد که کنسول نینتندو سویچ 2 باید در رزولوشن 1080p با ردیابی پرتویی کار کند. اعتقاد بر این است که عملکرد کلی این کنسول با Xbox Series S که اساس بازی‌های نسل کنونی است، فاصله زیادی ندارد. شایعه دیگری حاکی از آن است که نینتندو ممکن است در حال آزمایش پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای کنسول خود باشد، اگرچه احتمالاً به حالت Docked محدود می‌شود.

یک عنوان بازی مناسب که می‌تواند در پشتیبانی از کنسول نینتندو سویچ 2 توسعه داده شود Metroid Prime 4 است که مدت‌ها طرفداران را در انتظار گذاشته است. این بازی در ابتدا کمی پس از عرضه اولین Switch در سال 2017 اعلام شد و به صورت خارجی توسط استودیو Bandai Namco ساخته می‌شد. با این حال، این پروژه در اوایل سال 2019 به صورت مجدد راه‌اندازی شد و به استودیوی Retro، توسعه‌دهنده مستقر در تگزاس بازگردانده شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024