کنسول XBOX Series S با حافظه 1 ترابایت و رنگ مشکی معرفی شد

در جریان نمایشگاه ایکس باکس مایکروسافت، Xbox Series S جدید با 1 ترابایت SSD معرفی شد. شاید یکی از مهمترین مشکلات کنسول XBOX Series S حافظه 512 گیگابایتی آن باشد که مایکروسافت با معرفی یک نسخه مشکی رنگ 1 ترابایت، آن مشکل را برطرف کرد اما باید برای این نسخه افزایش قیمت 50 دلاری را در نظر بگیرید!.

با اینکه منتظر ارائه یک به روز رسانی میان نسلی کنسول های نسل 9 بودیم، اولین حرکت را مایکروسافت انجام داد. این شرکت در جریان نمایشگاه خود، نسخه مشکی رنگ کنسول ایکس باکس سری اس را معرفی کرد. رنگ بندی کربن مشکی، این کنسول را از نظر ظاهری شبیه به برادر بزرگتر یعنی ایکس باکس سری ایکس می کند اما از نظر ابعاد هنوز هم با یک سری اس روبرو هستیم.

جدا از حافظه SSD ارتقا یافته داخل کنسول و رنگ مشکی بدنه و دسته کنترلر، سری S مشکی همان کنسول مدل قدیمی است. البته با اینکه این کنسول با قدرت محاسباتی 4 ترافلاپس، گلوگاهی برای بازی های روز است، انتظار داشتیم بجز رنگ و حافظه داخلی، کمی تغییرات در بخش سخت افزاری هم اعمال می شد.

این نسخه جدید از کنسول سطح پایه مایکروسافت در تاریخ 1 سپتامبر با قیمت 349.99 دلار، یعنی 50 دلار بیشتر از مدل معمولی Xbox Series S با 512 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. این معرفی جدید می تواند تنها خانواده نسل 9 کنسول های مایکروسافت را بزرگتر کند اما بهتر بود این شرکت نسخه ای باریک از ایکس باکس سری ایکس را معرفی می کرد. البته این به شما بستگی دارد که سری اس رنگ مشکی را انتخاب کنید یا سری ایکس با قیمت بیشتر و البته 8 ترافلاپس قدرت محاسباتی بیشتر !.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024