کوین و دستیار صوتی گوگل این بار در” تنها در خانه ” !

احتمالا همه شما فیلم ” تنها در خانه ” را به خاطر دارید، یکی از فیلم های خاطره انگیز برای هر فرد! حال تکنولوژی دستیار صوتی به کمک کوین، شخصیت پسر بچه داستان که البته الان بزرگ شده، آمده و این بار کوین و دستیار صوتی گوگل  اتفاقات ” تنها در خانه ” را به نحو جدیدی نشان می دهد.

تبلیغ با دستیار صوتی گوگل

داستان این تبلیغ به این صورت آغازمی شود که کوین از خواب بیدار می شود و دوباره خود را تنها در منزل پیدا می کند. قبل از اینکه کوین به خودش بیاید تمام اتفاقات و وقایع روز و شب برنامه ریزی شده است. کوین با استفاده از گجت های Google Home Hub ، گوشی پیکسل3 ، اسپیکر هوشمند Home mini ، دوربین امنیتی Nest Cam ، ترموستات هوشمند و وسایل دیگر هوشمند دستیار صوتی گوگل کارهای خود مثل سفارش خرید، یاد آوری شستشوی ملحفه، پرداخت آنلاین هزینه و … را در منزل پیگیری می کند. کوین در این تبلیغ از پس تمامی کار های قبلی خود که با مشقت آن ها را انجام داده بود، به راحتی بر می آید.

این ایده گوگل توانست محبوبیت زیادی بین کاربران برای خود به دست آورد و در کنار فضای تبلیغاتی، بتواند خاطرات را برای کاربران زنده کند. آنطور که به نظر می رسد این تبلیغ در قسمت ها و با شخصیت های دیگر فیلم، از جمله دو دزد معروف داستان، قرار است به صورت سریالی ادامه پیدا کند.

در زیر ویدئوی تبلیغاتی را با هم می بینیم:

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024