گزارش آخرین رده بندی کیفی خودروهای داخلی

یکی از راه‌های کسب اطلاعات از میزان کیفیت خودروها و مشکلات احتمالی آن‌ها، گزارش‌های سازمان‌های مستقل ناظر بر کیفیت محصولات تولیدی می‌باشد. مؤسساتی نظیر جی دی پاور در این زمینه پیشتاز بوده و می‌توان با اعتماد به گزارش‌های آن‌ها که از طیف وسیعی از مشتریان و خریداران به دست آمده، تصمیم‌گیری نمود. در ایران نیز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که یک موسسه خصوصی است این وظیفه را برعهده دارد.

طی آذرماه 1397 تنها تعداد 32,681 دستگاه خودرو تولید شده که 99 درصد آن دسته خودروهای سبک و 1 درصد باقی‌مانده مربوط به خودروهای سنگین است. این دو گروه به ترتیب 51 خودروی سبک و 14 مدل خودروی سنگین مختلف را شامل می‌شوند.

 در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیومزدا ۳ ، پژو ۲۰۰۸، گرند ویتارا در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای ۲۰i و هاوال ۲H، در سطح قیمتی ۳ خودروی آسا ۳۰ Bو در سطح قیمتی ۴، رنو ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷، تندر۹۰ پلاس، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

در دسته قیمتی سه b۳۰ و چانگان cs۳۵ و در دسته قیمتی ۴ رنو ساندرو اتوماتیک ، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ، تندر ۹۰ پلاس ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ، پارس تندر ، پژو ۲۰۷ و آریو دنده ای ۴ ستاره گرفتند . در دسته قیمتی ۵ هیچکدام از خودروهای ساخت داخلی نتوانستند در رده کیفی بالا قرار بگیرند و سایپا ایکس ۱۱۱، سایپا ایکس ۱۳۱ ، سایپا ایکس ۱۳۲ و سایپا ایکس ۱۳۱ پارس خودرو دو ستاره گرفتند.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – آذر 97

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی و جزئیات را در جدول زیر با هم ببینیم:

جدول سطوح کیفی خودرو های سبک – بخش سواری

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

جدول مقایسه سطوح کیفیت – گروه سبک

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

جدول مقایسه سطوح کیفیت – گروه سنگین

پست های مرتبط

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

بررسی یکی از بهترین میکروفون های زیر 10 تومان MSI IMMERSE GV60 STREAMING