گوشی تاشو و شفاف : پتنت جدیدی از سونی

به نظر می رسد که سال 2019 یک سال هیجان انگیز برای صنعت گوشی های هوشمند باشد. گوشی هایی با قابلیت پشتیبانی از نسل 5G ، بهره مندی از حفره نمایشگر، گوشی هایی با 10 گیگا بایت رم، دوربین 4 گانه و بعضا 16 گانه! و اخیرا نمونه گوشی تاشو از جمله دست آورد های صنعت گوشی های موبایل هستند. گوشی تاشو و شفاف پتنت جدیدی از سونی است که تمام نگاه ها را به خود مشغول کرده است.

بسیاری از شرکت ها در حال برنامه ریزی برای عرضه محصولات جدید با تکنولوژی های جدید در سال آینده هستند، اما سونی گویا رقبتی به این کار ندارد. هرچند که این شرکت بزرگ به عنوان یک منبع تامین کننده قطعات برای دیگر گوشی های هوشمند بسیار عالی عمل کرده اما گویا خود تمایلی به رو نمایی از یک گوشی پرچمدار بزرگ از خود نشان نمی دهد.

با این حال این بدین معنا نیست که این شرکت ژاپنی قصد ترک بازار ها را داشته باشد و با اعلام پتنت جدیدی از گوشی موبایل که هم تاشو خواهد بود و هم شفاف بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.

سونی در ماه می در WIPO اعلام کرد که یک دستگاه کاملا جذاب را عرضه می کند. این اختراع در اواخر ماه جاری منتشر شد و گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش (جلو و عقب) را نشان می دهد که می تواند در شش حالت مختلف (سه برای جلو و سه برای عقب) تنظیم شود. اساسا، آنها می توانند به سه حالت  شفاف، نیمه شفاف و غیر شفاف تنظیم شوند.

ظاهرا شما همچنین می توانید یکی از صفحه نمایش ها را به حالت شفاف و یکی دیگر به حالت غیر شفاف تغییر دهید، بنابراین آنها به طور مستقل عمل خواهند کرد ضمن آنکه تاشو نیز خواهد بود و حتی در تصویری اشاره به رول شدن صفحه نمایش آن دارد که در حال حاضر به دور از ذهن است زیرا  قرار گرفتن برد و باتری و دیگر اجزای داخلی بین این دو نمایشگر شفاف مسئله ایست که سونی باید راه حلی برای آن بیابد.

هرچند که این گوشی قرار نیست در سال 2019 روانه بازار شود اما این موضوع را عنوان می کند که سونی قصد ندارد به این زودی ها بازار رقابت را ترک کند و این خبر خوبی برای سونی دوستان به شمار می رود.

منبع : phonearena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !