گوشی میزو 16اس با پردازنده اسنپدراگون 855 و سنسور دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی

میزو 16اس

در حالی که این روز ها اخبار گوشی های هوشمند بهره برده از سنسور های دوربین قدرتمند گرم می باشد، شاید کمی عجیب و یا ناشناخته باشد که شرکت چینی چون میزو که شاید کمتر کسی نامش را شنیده باشد قرار است گوشی هوشمند با قابلیت های یک پرچمدار قدرتمند را روانه بازار کند. بله درست است میزو 16اس این بار با مشخصات فنی درخوره یک پرچمدار پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

سنسور های دوربین قدرتمند در کنار پردازنده 7 نانومتری

دیگر زمان آن گذشته که تنها چند شرکت قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند از مشخصات فنی قدرتمندی برای محصولات خود استفاده کنند. شرکت های نوپایی چون شیائومی، اپو، گوگل و … نشان دادند که توانایی ارائه گوشی های هوشمند قدرتمندی را با قیمت های بسیار مناسب دارند.

میزو 16اس با سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش

حال نیز میزو یکی از این شرکت هایی می باشد که شاید کمتر کسی اصلا این برند چینی را بشناسد. اما این شرکت چینی قصد دارد این بار با محصولی با امکانات فنی یک پرچمدار را روانه بازار کند. با توجه به تصاویر و مشخصات منتشر شده از این گوشی هوشمند در TENNA، میزو 16 اس از صفحه نمایش 6.2 اینچی آمولد با رزولوشن 2232×1080 پیکسلی بهره مند می شود. با توجه به تصاویر و عدم مشاهده سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی و نیز جنس صفحه نمایش در نظر گرفته شده، به احتمال زیاد این قابلیت امنیتی در زیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

میزو 16اس

اطلاع دقیقی از پردازنده استفاده شده برای میزو 16اس نداریم، اما با توجه به بنچمارک های گرفته شده از این گوشی هوشمند به احتمال خیلی زیاد این محصول جدید نیز از قدرتمندترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد. در زمینه سنسور های در نظر گرفته شده، سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی به همراه دو سنسور 48+20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند نشان می دهد که میزو این بار با این محصول جدید خود دست پر پا به عرصه رقابت گذاشته است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !