تاریخ رونمایی اپو رنو با قابلیت زوم 10 برابری مشخص شد

بعد از موفقیت های شرکت چینی اپو در زمینه گوشی های هوشمند میان رده حال نیز زمان آن رسیده تا این شرکت موفق از اولین پرچمدار خود بصورت رسمی رونمایی کند. اپو رنو بعد از شایعات بسیار، از تصاویر ثبت شده توسط سنسور های این گوشی هوشمند تا تیزر ویدئویی منتشر شده از مراحل ساخت آن حال دیگر قرار است بصورت رسمی در تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت)رونمایی شود. سوای مشخص شدن تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند مشخصات فنی نیز از این پرچمدار جدید اپو منتشر شده که به آن ها می پردازیم.

اپو به وعده خود عمل کرد

شاید این خبر برای بسیاری از کاربران خبر جدید باشد اما بهتر است که بدانید مدت های پیش در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا اپو از رونمایی گوشی هوشمندی با قابلیت زوم 10 برابری خبر داد و مدتی بعد نیز شاهد تصاویر گرفته شده از سنسور های دوربین این گوشی هوشمند بودیم.

تاریخ رنمایی رسمی اپو رنو

حال اپو رنو همان محصول وعده داده شده می باشد. سوای سنسور های قدرتمند در نظر گرفته شده برای پرچمدار اپو، صفحه نمایش FHD پلاس با کمترین میزان ناچ برای اپو رنو در نظر گرفته خواهد شد. اطلاع دقیقی از طراحی در نظر گرفته شده برای این محصول نداریم اما همانطور که پیش از این شاهد بودیم با توجه به اخبار منتشر شده، اپو رنو استاندارد که از قابلیت های ضعیف تری به نسبت پرچمدار این شرکت بهره می برد، از دوربین سلفی پاپ آپ بهره برد که همین اتفاق باعث حذف ناچ و ارائه صفحه نمایش یکدستی می شد.اما گویا چنین طراحی برای اپو رنو با قابلیت زوم 10 برابری در نظر گرفته نخواهد شد و در صفحه نمایش این گوشی هوشمند به احتمال زیادشاهد ناچ واتردراپ مانندی خواهیم بود.

مدل ویژه اپو رنو با امکاناتی لایق یک پرچمدار

مدل معمولی این گوشی نیز از دورین های اصلی دوگانه ای مجهز به سنسور قدرتمند اصلی 48 مگاپیکسلی بهره برد، اپو رنو ویژخ نیز قرار است از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند شود و در کنار این اتفاق همانند مدل استاندارد خود از سنسور 48 مگاپیکسلی برای سنسور اصلی و مناسب برای عکاسی در نور کم بخصوص نور شب، استفاده خواهد کرد.

اپو رنو

در حالی که شاهد فراگیری اینترنت 5G هستیم، اپو رنو نیز از مودم هایی با قابلیت پوشش چنین شبکه های اینترنتی روانه بازار خواهد شد. باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری با پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 که مصرف انرژی را تا میزان چشم گیری کاهش خواهد داد به همراه شارژر 50 واتی شارژ سریع حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد