گوشی نوکیا 8.1 پلاس با صفحه نمایش اینفینیتی 0 (حفره ای در صفحه نمایش) رونمایی خواهد شد

براحتی می توان گفت بعد از خریداری شرکت نوکیا توسط شرکت آلمانی اچ ام دی گلوبال تحول بسیار خوبی در گوشی های هوشمند این شرکت رخ داد، و شاهد هستیم که نوکیا نیز بار دیگر به عرصه رقابت با دیگر شرکت های قدرتمند این عرصه برگشته است. حال نیز تصمیم گرفته است از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای صفحه نمایش گوشی هوشمند خود استفاده کند، نوکیا 8.1 قرار است اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی O این شرکت باشد.

نوکیا 8.1 پلاس

نوکیا 8.1 با صفحه نمایش بدون ناچ و حفره در نظر گرفته شده دوربین سلفی

همانطور که در مقاله های قبلی از صفحه نمایش نمایش اینفینیتی O به اندازه کافی گفته ایم، این تکنولوژی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش هرگونه ناچ را حذف کرده است و تنها حفره ای در صفحه نمایش برای قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی تعبیه کرده. می توانید برای اطلاعات بیشتر به مطلب هرآنچه باید از صفحه نمایش اینفینیتی O بدانید مراجعه کنید.

حال نوکیا گویا می خواهد از چنین صفحه نمایش برای گوشی هوشمند جدید خود استفاده کند، صفحه نمایش 6.22 اینچی با توجه به بهره بردن از این تکنولوژِی، صفحه نمایش یکدست و یک پارچه ای را به شما ارائه می دهد. نکته جالب قرار گرفتن سنسور اثر انشگست در قسمت پشتی این گوشی می باشد، همانطور که گفتیم شرکت چینی BOE توانایی ساخت صفحات نمایش اینفینیتی O را دارد و حتی شرکت قدرتمندی چون هوآوی نیز حق استفاده از صفحات نمایش از جنس اولد را ندارد و تنها سامسونگ است که مجاز به استفاده از چنین صفحات نمایشی می باشد و به احتمال زیاد از صفحات نمایش اولد این شرکت برای خانواده گلکسی اس 10 خود استفاده خواهد کرد.

نوکیا 8.1 پلاس

نوکیا نیز از این اتفاق مسنتثنی نیست و با توجه به محل قرار گرفتن سنسور اسکنر اثر انگشت از صفحه نمایش IPS LCD بهره برده است.

از دیگر مشخصاتی که در تصاویر منتشر شده متوجه می شویم استفاده از دوربین اصلی دوگانه می باشد که برخلاف شایعات نوکیا 9 که گویا از 5 دوربین اصلی بهره خواهد برد، نوکیا 8.1 پلاس از دوربین دوگانه استفاده کرده است. USB-C و خبر خوش استفاده از جک 3.5 میلی متری با توجه به آنچه در تصاویر می بینیم ازدیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !