اپل سیستم سلامت ECG جدید را برای سال 2019 در نظر گرفته است

اپل واچ سری 4

در میان گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس مکس و ایک اس به همراه آیفون ایکس آر به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت می شود گفت که اپل واچ سری 4 عملکری بسیار بهتر را داشته است و توانست با قابلیت های جدید اضافه شده کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند و البته بسیار کار آمد باشد. یکی از قابلیت های بسیار خوب این ساعت هوشمند سیستم سلامت ECG بود که توانسته بود جان یک شهروند را از مرگ حتمی نجات دهد. ولی البته باگ هایی نیز داشت که برای مثال، در پست اینستاگرام منتشر شده این ساعت هوشمند با توجه به قابلیت ضربان قلب، از یک موز نیز ضربان قلب گرفته بود!!!!!

اپل واچ سری 4

بروزرسانی در نظر گرفته شده ECG برای ساعت های هوشمند اپل

حال نیز اپل اعلام کرده است برای ساعت های هوشمند خود قصد دارد قابلیت ECG را ارتقا ببخشد. پیش از این قابلیت افتادن برای اپل واچ سری 4 در نظر گرفته شده بود به این گونه بود که در صورتی که این ساعت هوشمند حس کند کاربرش از ارتفاعی افتاده است و یا اگر به خاطر حال بد به زمین افتاده است سریعا اخطار هایی را برای کاربر خود می فرستاد و از او سوال می کند که می خواهید با کسی تماس حاصل کنید یا نه و اگر پس از گذشت زمان کوتاهی جوابی را دریافت نکند بصورت خودکار با اورژانس تماس حاصل می کند و مختصات دقیق شما را در اختیارشان قرار می دهد.

اپل واچ سری 4

البته اپل برای این ساعت هوشمند برنامه سلامتی را طراحی کرده بود که سلامت کامل قلب شما را چک می کرد و در صورت هرگونه مشکل اخطار هایی را ارسال می کرد، اپل بیان کرد چنین قابلیتی هنوز کامل نشده است و در حال آزمایش آن می باشد. حال نیز گویا در سال میلادی جدید اپل می خواهد بهترین ساعت هوشمند خود را با کامل کردن امکانات جذاب گفته شده رونمایی کند.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد