گوشی های سری A سامسونگ به فناوری اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز می شوند

گوشی های سری A سامسونگ همواره به عنوان گوشی های هوشمند میان رده این شرکت کره ای کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. بهترین محصول این سری نیز سامسونگ گلکسی A9 2018 اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوبین اصلی بوده است.

سامسونگ گلکسی A9 2018 مجهز به چهار دوربین اصلی

گوشی های سری A سامسونگ مجهز به اسکنر اثر انگشت در صفحه زمینه

همانطور که می دانید سامسونگ در میان شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند از حیث میزان فروش رتبه اول فروش بازار جهانی را در اختیار دارد. اما خطر نزدیک شدن شرکت هوآوی را قطعا بیش از پیش با وجود محصولات فوق العاده این شرکت از جمله خانواده میت 20 و گوشی های میان رده با کیفیت و قیمت مناسب، احساس می کند.

حال گویا سامسونگ تصمیم گرفته است با مجهز تر کردن گوشی های میان رده خود کاربران بیشتری را برای خرید این گوشی های هوشمند جذب کند. نباید فراموش کنیم این شرکت کره ای رتبه اول فروش گوشی های هوشمند در دنیا را مدیون فروش گوشی های هوشمند میان رده خود می باشد.

طبق گزارشات به دست آمده این غول کره ای قصد دارد از سنسور های پیشرفته ultrasonic برای اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش استفاده کند. این سنسور های پیشرفته قرار است برای پرچمداران آینده این شرکت یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 استفاده شود. شما می توانید شایعات و اخبار منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس 10 را نیز در وب سایت ما مشاهده کنید.

اما با توجه به اینکه گوشی های سری A سامسونگ جزوه گوشی های میان رده به حساب می آیند، برای قابلیت اسکنر اثر انگشت از سنسور نوری بهره خواهند برد. ولی احتمال می رود بدلیل اینکه سامسونگ گلکسی اس 10 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت معرفی خواهد شد از سنسور اپتیکال که گرانقیمت تر از سنسور نوری می باشد بهره ببرد.

در حال حاضر اطلاعات دقیق تیر از مجهز شدن این گوشی های هوشمند به فناوری های جدید تر وجود ندارد، ولی به احتمال زیاد این گوشی های هوشمند میان رده قبل از سامسونگ گلکسی اس 10 معرفی خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد