گوشی های هوشمند گوگل نیز یه پردازنده های 7 نانومتری مجهز می شوند (به همراه بنچمارک)

گوگل بعد از اینکه سهام خود را به شرکت آلمانی HMD گلوبال فروخت، گویی دوباره گوشی های هوشمند قدرتمند نوکیا که روزگاری بدون رقیب در عرصه گوشی های هوشمند بود جانی تازه گرفت و توانست با رونمایی از گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد،  گوگل پیکسل 3 توانست بهترین امتیاز گوشی های هوشمند تک سنسوره را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند و نیز توانست در تست حالت شب دوربین خود توانست براحتی گوشی هوشمند قدرتمند آیفون ایکس اس مکس را شکست دهد.

پردازنده های هفت  نانومتری کوآلکام برای گوشی های هوشمند گوگل

کوآلکام درست است که دیرتر از پردازنده های 7 نانومتری  بایونیک A12 و Kirin 980 هوآوی ممرفی شد اما توانست براحتی عملکرد بهتری را به نسبت این پردازنده کسب کند. این شگفتی توسط پرچمدار آینده سونی یعنی اکسپریا XZ4 کامل شد و با بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 855 بهترین امتیاز بنچمارک گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد.

بنچمارک گرفته شده از گوشی هوشمند آینده گوگل با پردازنده اسنپدراگون 855

حال این پردازنده قدرتمند برای گوشی هوشمند آینده این شرکت در نظر گرفته شده است، و بنچمارک گرفته شده از این چیپست نشان از عملکرد بهتر این پردازنده داشت. پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 به کار گرفته شده در گوشی هوشمند آینده گوگل توانسته است در حالت تک هسته ای امتیاز 3296 و در بخش چند هسته ای امتیاز 9235 را توانست کسب کند.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گویا گوگل قرار است بعد از عملکرد بسیار مناسب خود در گوشی های هوشمندی با قیمت مناسب این روند رو به رشت خود را ادامه دهد و بهره بردن از چنین پردازنده قدرتمند قطعا عملکرد بسیار مناسبی را از این گوشی هوشمند خواهیم دید. با توجه به مقایسات انجام شده پردازنده های 7 نانومتری جدید 10 درصد عملکرد قدرتمند تری را از خود نشان داده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود