گوشی هوشمند اپو اف 11: بدون ناچ صفحه نمایش برای دوربین سلفی

در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند در حال تلاش برای طراحی صفحات نمایش یک دست با کمترین ناچ ممکن هستند، شاهد رونمایی ناچ زیبای اینفینیتی O برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A8s و گوشی های هوشمند هوآوی نوا 4 و honor v20 بودیم. بعضی از شرکت های نیز از دوربین های سلفی پاپ آپ برای از بین بردن ناچ صفحه نمایش استفاده کردند، شیائومی می میکس 3 و ویوو وی 15 نیز از چنین طراحی برای خود استفاده کردند. تصاویر جدید از گوشی هوشمند جدید اپو اف 11 منتشر شده است که صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند کمی عجیب به نظر می رسد.

تصاویر منتشر شده از گوشی اپو اف 11

تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند اپو اف 11

در تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند، در قسمت پشتی این محصول جدید شاهد دوربین های اصلی دوگانه ای هستیم که سنسور حسگر اثرنگشت در قسمت پایینی این سنسور ها در نظر گرفته شده، با توجه به قرار گرفتن سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند، صفحه نمایش از جنس IPS LCD خواهد بود. دلیل این اتفاق این است که باید بدانید صفحات نمایش از جنس اولد تنها قابلیت استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت را دارد.

اما نکته عجیب برای این گوشی هوشمند نبودن هیچگونه ناچ برای محل قرار گرفتن دوربین سلفی در صفحه نمایش در نظر گرفته نشده، چنین چیزی تنها یک احتمال را ممکن می کند، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ، البته هنوز مشخص نشده که از چه تکنولوژی برای استفاده از این قابلیت استفاده شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد