گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی A10 جانشینی درخور شایسته برای گلکسی A9 2018

در حالی که روز به روز به پایان سال جاری میلادی نزدیک تر می شویم بازار اخبار منتشر شده از گوشی های هوشمندی که قرار است در سال میلادی جدید 2019 رونمایی شود گرم و گرمتر می شود. سامسونگ بعد از معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوربین اصلی خود یعنی گلکسی A9 2018 عملکرد بسیار مناسبی را با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند از خود نشان داد، و حالا گویا قرار است به موفقیت خود در رده گوشی های هوشمند میان رده و خانواده A محصولات خود با رونمایی سامسونگ گلکسی A10 ادامه دهد

سامسونگ گلکسی A9 2018

گوشی های هوشمند میان رده یکه تاز سال 2019

با توجه به بازخورد خوبی که شرکت های عرصه گوشی های هوشمند از محصولات میان رده خود دریافت کردند، حال مصمم تر از قبل به گوشی های هوشمند میان رده خود می پردازند. با توجه به خبر هایی که تا الان منتشر شده است، باید در سال میلادی جدید منتظر گوشی های هوشمند میان رده با امکانات بسیار مناسبی باشیم، امکاناتی که شاید دیگر نیازی به خرید پرچمداری با قیمت های نجومی نباشد.

اولین گوشی هوشمندی که برای اولین بار از امکاناتی بهره برد که کمتر محصولی با چنین قیمتی از آن ها بهره می برد سامسونگ گلکسی A8s بود که از دیروز پیش فروشش آغاز شده و امکان در دسترس بودن این گوشی هوشمند قبل از سال میلادی جدید ممکن می باشد.

سامسونگ گلکسی A8s

هوآوی نیز بعد از سامسونگ از nova 4 پرده برداری کرد، در همین مراسم رونمایی بود که هوآوی اعلام کرده توانسته است 65 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند میان رده سری nova خود را در مدت کمتر از دو سال به فروش برساند. چنین اتفاقی و رتبه اول سامسونگ در فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی ارزش این محصولات میان رده را بیشتر از پیش برای ما روشن می کند.

هوآوی nova 4

گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی A10

حال سامسونگ تصمیم گرفته است سری A گوشی های هوشمند میان رده خود را تقویت کند. خبر ها نشان از آن دارد که سامسونگ قصد دارد این محصول جدید خود را برای نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل) آماده کند.

گلکسی A9 2018 از پردازنده اسنپدراگون 660، و گلکسی A8s از اسنپدراگون 710 بهره بردند اما گویا گلکسی A10 قرار است از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 همانند گلکسی نوت 9 بهره ببرد.

از دیگر قابلیت های بهبود یافته این گوشی هوشمند که قرار است از آن بهره ببرد سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش می باشد. باز هم می بینیم که گوشی های هوشمند میان رده روز به روز با امکاناتی که از آن ها بهره مند می شوند به خصوصیات و قابلیت های پرچمداران نزدیک و نزدیک تر می شوند.

تا به الان سامسونگ وعده رونمایی خانواده گلکسی اس 10 را برای 20 ژانویه و گلکسی M20 را برای نمایشگاه MWC را داده است و قول رونمایی این گوشی هوشمند جدید را نیز به آن اضافه کید. گویا شروع سال شلوغی را از سامسونگ شاهد خواهیم بود.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد