گوشی پیکسل 6 پرو با مشکل حرارتی عرضه شده بود : حتی با وجود اطلاع گوگل از این موضوع !

گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسلِ مجهز به Tensor SoC، از نظر حرارتی کارآمد نیستند و حتی با عرضه پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو هم این مشکل بهبود نیافته است. حالا جالب اینجاست یک دادخواست جدید ادعا می‌کند که گوشی پیکسل 6 پرو علیرغم اینکه شرکت از این مشکل آگاهی کامل داشته، به تولید انبوه رسیده است.

جنیفر حیات یک شکایت دسته‌جمعی علیه گوگل در مورد گوشی پیکسل 6 پرو راه انداخته است. جزئیات این اتفاق توسط خبرگزاری Law360 بیان شد که این فرد چندین واحد تعویض گوشی را پشت سر گذاشته و هر بار با همان مشکل حرارتی مواجه می‌شده که اتفاقی نبوده است. در این دادخواست آمده است که گوگل با آگاهی کامل از اینکه این مشکل وجود دارد، اقدام به فروش این پرچمدار قدیمی کرده است. شاکی نه تنها از شرکت گوگل می‌خواهد مشتریان را در مورد این موضوع مطلع کند، بلکه بازپرداختی را هم به آنها بدهد.

گوگل و مدیران آن هنوز در مورد این شکایت اظهار نظر نکرده‌اند. کاربر یکی از شبکه‌های اجتماعی هم مدتی قبل پستی با تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد هیت سینک گوشی پیکسل 6 پرو دارای یک پچ سوخته برجسته است که احتمالاً ناشی از گرمای بیش از حد Tensor است. Android Authority گزارش داده از آنجایی که Hyatt تنها کسی نیست که با این نقص روبرو شده است، این شکایت می‌تواند جدی باشد، زیرا گوگل تعداد زیادی از قوانین را با این کار نقض می‌کند. البته این شکایت در مراحل اولیه خود قرار دارد و ممکن است قبل از صدور حکم قاضی، حوادث زیادی رخ دهد.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد