گوشی گیمینگ شیاومی بلک شارک Helo

شیائومی همانطور که قول داده بود از گوشی بلک شارک Hello به عنوان یک گوشی گیمینگ هوشمند پرده برداری کرد. این گوشی هوشمند از قیمت به صرفه تری نسبت به ریزر فون 2 برخوردار می باشد و توانسته است قابلیت های جذاب این محصول نیز کاربران را علاقه مند تر کرده است که در ادامه به مشخصات داخلی و ظاهری این گوشی هوشمند و پرچمدار گیمینگ جدید شرکت شیائومی می پردازیم.

صفحه نمایش:

این بار بلک شارک Helo از صفحه نمایش آمولد به جای ال سی دی استفاده کرده است. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1080×2160 فول اچ دی پلاس 60 هرتزی بهره می برد، که شاید در نگاه اول از کیفیت پایین تری نسبت به ریزرفون 2 برخوردار باشد ولی با توجه به تفاوت قیمت تقریبا 300 دلاری، بلک شارک بسیار به صرفه تر است.

مشخصات داخلی:

نسخه اصلی این محصول از پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز به رم های 6 و 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد ولی گویا شیائومی قصد معرفی یک گوشی خاص با رم 10 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را نیز دارد، که می توان گفت اولین بار است که یک گوشی گیمینگ از یک رم 10 گیگابایتی بهره خواهد برد.

 دوربین:

همانطور که تمرکز اصلی گوشی های گیمینگ بر روی مشخصات داخلی، عمر باتری و کیفیت مناسب صفحه نمایش می باشد نباید توقع چندانی از این گوشی هوشمند در زمینه دوربین داشته باشیم، هرچند برای این محصول از دوربین های مناسبی استفاده شده است. بلک شارک Helo برای دوربین اصلی از دوربین 2 گانه بهره برده است که به یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.75 و یک سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز شده است، سنسور 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 نیز به عنوان دوربین سلفی این محصول در نظر گرفته شده است.

برای باتری این محصول جدید نیز شیائومی تصمیم به استفاده از یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری گرفته است که به فناوری شارژ سریع نسل سوم  نیز مجهز شده است، و قرار است با سیستم عامل اندروید 8.1 اورئو روانه بازار شود. در مورد تجربه بازی با بلک شارک Helo باید گفت که قرار است قابلیت اتصال گیم پد موبایل برای بازی راحت تر و لذت بخش تر داشته باشد ولی با این تفاوت که نسخه های 6 و8 گیگابایتی قابلیت پشیبانی از یک گیم پد و نسخه خاص و قدرتمند 10 گیگابایتی از دو گیم پد پشتیبانی می کند، که لذت بازی را برای شما جذاب تر خواهد کرد.

قابلیت جدید Gamer Studio به شما این امکان را می دهد صفحه نمایش، CPU، شبکه و غیره را دستکاری کرده و جالب است شما می توانید برای هر بازی حساب کاربری جداگانه با تنظیمات خاص و مد نظر خود را بسازید و از طریق ویژگی Shark Code می توانید، حساب های کاربری خود را به اشتراک بگذارید.

این محصول جدید  از بلندگو های استریو در قسمت بالایی گوشی استفاده کرده است که خروجی صدا با کیفیت مناسبی را ارائه می دهد. لوگوی زیبای این شرکت مجهز به RGB ال ای دی شده که بر جذابیت های ظاهری این محصول بیش از پیش افزوده است، تراشه های اختصاصی Pixelworks این گوشی هوشمند، کیفیت تصویر SDR را به HDR تبدیل می کند که بالاترین کیفیت ممکن را ارائه می دهد.

برای مدل 6 گیگابایتی قیمت 460 دلاری و مدل 8 گیگابایتی قیمت 550 دلاری در نظر گرفته شده است، چنین گوشی هوشمند گیمنیگی با مشخصات بیان شده در مقایسه با قیمت 800 دلاری ریزر فون 2 بسیار قیمت مناسب و عادلانه تری به نظر می رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل 10GB/256GB هنوز مشخص نشده است و قرار است پیش فروش این گوشی هوشمند از 10 نوامبر در چین آغاز شود.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !