گوگل پیام رسان Hangouts را به قابلیت پاسخ گویی هوشمند مجهز خواهد کرد

قرار

بعد از اینکه ابتدا خبر از حذف پیان رسان Hangouts برای سال 2020 به گوشی رسید همگان دیگر تصور می کردند چنین پیام رسانی از سال 2020 دیگر وجود نخواهد داشت. اما زمان زیادی نگذشت که گوگل این خبر را تکذیب کرد و بیان کرد قرار است این پیام رسان به دو پیام رسان جدا با نام ها Hangouts meet و Hangouts chat تبدیل خواهند شد.

قابلیت جدید پاسخ گویی هوشمند

Hangouts meet با توجه به اسمی که برایش نتخاب شده است برای تماس های تصویری در نظر گرفته شده است اما هنوز اطلاعاتی در خصوص قابلیت های این پیام رسان منتشر نشده است. Hangouts chat اما برای پیام های متنی در نظر گرفته شده است، حال نیز گوگل تصمیم گرفته است تا چند روز آینده پاسخ گویی هوشمند به پیام های متنی را بر پایه یادگیری ماشین یا همان هوش مصنوعی به این پیام رسان بیفزاید.

زمانی که برای شما پیامی می آید شما می توانید دکمه پاسخ گویی هوشمند را بزنید و مشاهده کنید که  این پیام رسان چه پاسخ هایی را با توجه به پیام متنی که برای شما ارسال شده است در نظر می گیرد. این قابلیت جذاب هوش مصنوعی که قرار است تا چند روز آینده این پیام رسان به آن مجهز شود فعلا با قابلیت پاسخ های محدود در نظر گرفته شده است.

حتی زمانی که شما این قابلیت را برای پاسخ گویی به پیام های خود  انتخاب می کنید باز هم می توانید خودتان پاسخ پیام مورد نظر را بدهید. چنین امکانی به دلیل کامل نشدن این هوش مصنوعی در نظر گرفته شده می باشد.

شاید بسیاری از کاربران  Hangouts نگران مهاجرت ازاین پیام رسان به Hangouts meet و Hangouts chat باشند، اما با توجه به همگام سازی این پیام رسان با جیمیل اختصاصی شما تمام اطلاعات شما و داده های ذخیره شده به این پیام رسان ها انجام می شود و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود