گیگابایت مادربرد Z390 DESIGNARE را معرفی کرد

گیگابایت تولید کننده معتبر مادربرد و کارت گرافیک، مادربرد Z390 DESIGNARE را با پشتیبانی کامل از پردازنده های نسل 9 اینتل معرفی کرد. این رده از مادربردهای گیگابایت بیشتر مناسب ورک استیشن یا افرادی است که کامپیوتر خود را در مدت زمان بیشتری نسبت به کاربران معمولی روشن نگه می دارند. محصولاتی که به دلیل ساختار حرفه ای، سازگاری بهتری با حرفه افرادی مانند طراحان، گرافیست ها، تولید کنندگان محتوا، ادیتورها و حتی تدوین گرها دارد. برای این افراد، سرعت بیشتر در رسیدن به اهداف و البته هماهنگی بهتر بین قطعات که خود یکی از دلایل خروجی خوب کار است، از فاکتورهای مهم در خرید یک مادربرد به حساب می آید.


پشتیبانی از پردازنده های 8 هسته ای Core i9-9900K به همراه حداکثر کارایی اسلات های M.2 و DIMM و البته سرعت انتقال بالای داده ها را می توان به عنوان ویژگی های مثبت یک مادربرد خوب و البته بروز برای طراحان حرفه ای دانست.
جکسون هسو معاون بخش توسعه و تحقیق گیگابایت اعلام کرد ” تولیدکنندگان محتوا امروز به دنبال خروجی سریع تر و کارآمدتر از رایانه های شخصی خود هستند. گیگابایت سال های گذشته برای برآورده ساختن نیاز این نوع کاربران، خانواده DESIGNARE را معرفی کرد. مادربرد Z390 DESIGNARE جدیدترین عضو این خانواده است که تمرکز خود را بروی تولید محتوا گذاشته و با ویژگی های خود، تولیدکنندگان محتوا را قادر می سازد تا خلاقیت هنری خود را به همراه عملکردی عالی، تولید کنند ” .
مادربرد Z390 DESIGNARE برای ایجاد کارایی بالا از مدار قدرت 1+12 فاز استفاده می کند که 12 فاز آن برای کنترل پردازنده است و 1 فاز آن هم برای کنترل اسلات های DIMM رم است. پردازنده های نسل 9 اینتل با وجود کنترلرهای PWM دیجیتال و کنترلر قدرت DrMOS و البته دو کانکتور 8 پین و 4 پین، می تواند تمام قدرت خروجی خود را بروی این مادربردها به نمایش در آورد.

گیگابایت در این مادربرد بروی خنک کننده های غیر فعال مانند هیت سینک های قرار گرفته بروی VRM کار کرده است تا حرارت تولید شده از ماژول های مختلف به خوبی پایین بیاید. مطمئناً می دانید که برای خروجی بهتر و خصوصاً برای رندر گرفتن، دمای پایین قطعات می تواند کارایی سیستم را به طور محسوسی بالا ببرد و کاربر سریع تر به هدف خود برسد. در کنار خنک سازی ماسفت ها و ماژول های کنترل قدرت، گیگابایت برای اسلات M.2 هم سینک های دفع حرارت را در نظر گرفته تا در این بخش هم شاهد افزایش کارایی قطعات باشیم.
از دیگر ویژگی های این مادربرد می توان به پشتیبانی کامل از پردازنده های گرافیکی QUADRO، برد یا PCB دو لایه، پشتیبانی از RAID 0/1 برای سالیدها، پشتیبانی از ماژول های رم تا فرکانس 4266 مگاهرتز، دو پورت LAN پرسرعت برای ایجاد بیشترین پهنای باند، وجود پورت های کامل، وجود آنتن شبکه بیسیم در جعبه و کارت صدای حرفه ای اشاره کرد.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

آموزش بروزرسانی بایوس و فعال کردن پروفایل اینتل در مادربردهای ایسوس

گیگابایت آپدیت بتای بایوس AGESA 1.2.0.0a را برای پردازنده‌های Ryzen 9000 Zen 5 شرکت AMD منتشر کرد