خبر رسمی: ریلمی 5 به سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد شد

بعد از معرفی سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ و استقبال شیائومی و ریلمی از این سنسور قدرتمند برای گوشی های هوشمند آینده خود حال در اخبار رسمی منتشر شده، مطلع شده ایم که ریلمی 5 به عنوان گوشی هوشمند آینده این شرکت به این سنسور قدرتمند مجهز خواهد شد.

پیش از این ریلمی از مجهز شدن گوشی هوشمند آینده خود به دوربین های اصلی چهار گانه به همراه سنسور 64 مگاپیکسلی خبر داده بود. البته شیائومی نیز قرار است یک روز زودتر از ریلمی از چنین تکنولوژی پرده برداری کند.

اما پیش از این گمان می رفت با توجه به آخرین گوشی ریلمی یعنی ریلمی 3، این بار ریلمی 4 به چنین سنسوری مجهز خواهد شد اما ریلمی قصد رونمایی از ریلمی 4 را ندارد. چینی ها عد 4 را عددی بد شگون می دانند به همین دلیل شاهد رونمایی ریلمی 5 بعد از ریلمی سه با سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ خواهیم بود.

سنسور دوربین جدید سامسونگ، ISOCELL Bright GW1 نام دارد که دارای رزولوشن فوق العاده بالای 64 مگاپیکسلی می باشد. اندازه هر پیکسل در این سنسور 0.8 میکرومتر عنوان شده که از این حیث مشابه سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ است بنابراین اینگونه میتوان نتیجه گرفت که سنسور جدید سامسونگ اندازه بزرگ تری دارد و قادر است با جذب نور بیشتر، تصاویر با کیفیت تری را در محیط های تاریک و شرایط نور کم ثبت کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !