گوشی میان رده ریلمی 6 با مشخصات فنی قدرتمند و قیمتی مقرون بصرفه رونمایی شد

بعد از شایعات بسیار بالاخره ریلمی 6 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت چینی بصورت رسمی رونمایی شد. این اولین گوشی هوشمند ریلمی می باشد که به پردازنده گیمینگ مدیاتک مجهز شده. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده می توان به سنسور های دوربین و نیز طراحی صفحه نمایش جذاب آن اشاره کرد.

ریلمی 6

طراحی و صفحه نمایش

همانطور که گفتیم یکی از مشخصات جالب در نظر گرفته شده برای ریلمی 6 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده طراحی ناچ در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش آن می باشد. ناچ زیبای اینفینیتی O برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده که شاهد قرار گیر بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی گوشه راست صفحه نمایش هستیم.

در قسمت پشتی اما طراحی ساده و زیبایی به همراه چهار سنسور با چیدمانی ستونی در نظر گرفته شده. صفحه نمایش 6.5 اینچی از جنس IPS LCD توانایی ارائه رزولوشن FHD پلاس را خواهد داشت.

دوربین

همانطور که گفتیم در قسمت پشتی چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده.یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GW1 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق سنسور های دوربین چهارگانه ریلمی 6 را تشکیل می دهند.

در بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشیم.

پردازنده و باتری

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کرده ایم، ریلمی 6 اولین گوشی هوشمند این شرکت می باشد که به پردازنده گیمینگ مدیاتک جی 90 تی مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 4/6/8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی اشاره کرد.

باتری 4300 میلی آمپری این گوشی هوشمند نیز به شارژر 30 واتی شارژ سریع مجهز شده. شارژر 30 واتی در نظر گرفته شده قادر خواهد بود تا باتری ریلمی 6 را در مدت زمان یک ساعته به شارژ کامل برساند.

این گوشی هوشمند میان رده قرار است با قیمت پایه 177 دلار برای مدل 4/64 گیگابایتی و حداکثر قیمت 218 دلاری برای مدل 8/128GB روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود