ریلمی ایکس 2 پرو به شارژر 65 واتی مجهز می شود

ریلمی ایکس تی به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی این شرکت، نشان داد که می تواند در میدان رقابت با گوشی های قدرتمند دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد. حال شایعاتی از گوشی هوشمند جدید این شرکت با نام ریلمی ایکس 2 پرو منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در جدید ترین اخبار منتشر شده، مطلع شده ایم که این گوشی هوشمند قرار است به باتری 4000 میلی آمپری مجهز شود اما نکته قدرتمند در نظر گرفته شده برای این محصول جدید ریلمی، میزان ظرفیت باتری آن نیس، هرچند انتخاب چنین باتری انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

ریلمی قرار است برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند از شارژر قدرتمند 65 واتی برای ایکس 2 پرو استفاده کند. این شارژر قدرتمند مجهزبه شارژ سریع، توانایی شارژر کامل باتری 4000 میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 30 دقیقه خواهد داشت. در کنار این اتفاق شارژر در نظر گرفته شده از استاندارد VOOC نیز پشتیبانی می کند.

پیش از این، سامسونگ گلکسی نوت  10 پلاس بود که با شارژر 45 واتی خود قدرتمند ترین شارژر را در اختیار داشت. در کنار این شارژر قدرتمند، ریلمی سعی کرده تا مشخصات فنی قدرتمندی در حد و اندازه های یک پرچمدار را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد.

از دیگر قابلیت های قدرتمندد ریلمی ایکس 2 پرو، می توان به صفحه نمایش در نظر گرفته شده با نرخ بروزرسانی 90 هرتزی آن اشاره کرد. در کنار این صفحه نمایش، قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 پلاس نیز این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد.

هنوز هیچ طراحی برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده، اما به احتمال زیاد شاهد ناچ واتردراپ برای صفحه نمایش خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد