امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۱۸:۳۴

نسل دوم ایر‌تگ اپل در ماه مه یا ژوئن عرضه خواهد شد

ایر‌تگ اپل به طور رسمی در ماه آوریل 2021 معرفی شد و حالا تقریباً چهار سال از عرضه اولین نسخه آن می‌گذرد. خوشبختانه، اگر شایعات اخیر درست از آب در بیاید، نسخه نسل دوم ایر‌تگ زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت به بازار خواهد آمد و فردی مدعی شده که این مدل به‌روزشده که طراحی گرد دارد، در ماه‌های مه یا ژوئن عرضه خواهد شد.

حساب کاربری به نام Kosutami_Ito در توییتر فکر می‌کند که ایر‌تگ ارتقایافته در ماه‌های مه یا ژوئن به بازار می‌آید و ماه دقیق مشخص نشده است. نسخه جدید ویژگی‌های بیشتری را ارائه خواهد داد تا قابلیت‌های ردیابی بهتری فراهم کند که از جمله می‌توان به اضافه شدن تراشه‌ اولتراواید‌بند اشاره کرد.

این تراشه جدید محدوده ردیابی ایر‌تگ نسل دوم را سه برابر خواهد کرد. محدوده مدل فعلی تا 30 متر است، در حالی که مدل جدید تا حداکثر 90 متر را پوشش می‌دهد. انتظار می‌رود این تراشه اولتراواید‌بند با چیپست‌های موجود در آیفون 15 هم‌سطح باشد. علاوه بر این، شاید اسپیکر جدیدی در این ایر‌تگ نصب شود که صدای بلندتری تولید کند تا پیدا کردن آن راحت‌تر شود، همچنین عمر باتری افزایش خواهد یافت. با توجه به راحتی تعویض باتری CR2032 قدیمی با یک باتری جدید، انتظار داریم که اپل این قابلیت را در نسخه جدید هم حفظ کند.

در مورد قیمت باید گفت که خرید بسته 4 عددی ایر‌تگ نسل اول از آمازون، 67.99 دلار و خرید تنها یک عدد از این ایر‌تگ 22.99 دلار آب می‌خورد. ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد نسل دوم ایرتگ اپل چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *