مدیرعامل شرکت Build a Rocket Boy، لزلی بنزیس، پس از انتشار MindsEye، مشکلات بازی و استودیو را به «خرابکاریهای داخلی و خارجی» نسبت داد.
بر اساس گزارش IGN، بنزیس که قبلاً تهیهکننده مجموعه Grand Theft Auto بود، روز دوم ژوئیه اعلام کرد که استودیو قصد دارد بار دیگر بازی MindsEye را احیا کند. او در عین حال مشکلات بازی و استودیو را نتیجه اقدامات افرادی از داخل و خارج مجموعه دانست که به گفته او در مسیر موفقیت آنها کارشکنی کردهاند. این دومین بار در مدت کوتاهی است که یکی از مدیران Build a Rocket Boy چنین ادعایی را مطرح میکند؛ چراکه در ماه گذشته، «مارک گرهارد» (هممدیرعامل استودیو) هم از «تلاش سازمانیافته برخی افراد برای ضربه زدن به بازی و اعتبار استودیو» سخن گفته بود.
با وجود صحبت از بازسازی و انتشار مجدد بازی، اوضاع استودیو چندان امیدوارکننده به نظر نمیرسد. گفته میشود حدود 300 نفر از کارکنان Build a Rocket Boy و PlayFusion (که در اواخر سال 2024 توسط BARB خریداری شد) ایمیلهای اخطار برای اخراج دریافت کردهاند. این مسئله نشان میدهد که وضعیت استودیو حتی از آنچه ماه گذشته تصور میشد هم بحرانیتر است.
عنوان MindsEye به یکی از فاجعهبارترین عرضههای تاریخ بازیهای ویدیویی تبدیل شده و نشانههای هشداردهنده حتی پیش از عرضه هم به چشم میخوردند که از جمله میتوان به استعفای دو تن از مدیران ارشد استودیو تنها چند روز پیش از انتشار بازی اشاره کرد. با توجه به مشکلات فنی و ضعفهای اساسی در گیمپلی، احیای این بازی کاری بسیار دشوار خواهد بود. در حالی که سایه تعدیل نیرو بر سر استودیو سنگینی میکند، هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً برنامهای جدی برای بازسازی بازی وجود دارد و اگر هم باشد، چگونه قرار است اجرایی شود.
ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با بازیها و سایر اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش میدهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد بازی MindsEye چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.