امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۴ ساعت : ۰۸:۴۲

انویدیا امشب اولین قسمت از GeForce On را پخش می‌کند

انویدیا امروز قرار است ویژگی‌های جدید و به‌روزشده را در اکوسیستم GeForce معرفی کند و همچنین خبرهایی درباره سرویس GeForce NOW منتشر نماید. با این حال، شرکت تأیید کرده که هیچ سخت‌افزار جدیدی را معرفی نمی‌کند.

انویدیا اعلام کرده که امروز ساعت 12 ظهر به وقت اقیانوس آرام (ساعت 23:30 به وقت ایران) نخستین قسمت از نمایش GeForce On را از طریق شبکه‌های اجتماعی خود، مانند توییچ و یوتیوب، پخش خواهد کرد. این رویداد در واقع مقدمه‌ای بر نمایشگاه Gamescom 2025 است که از 20 تا 24 اوت در آلمان برگزار می‌شود. انویدیا گفته در این برنامه، جدیدترین قابلیت‌های GeForce و خبرهای مهم مربوط به GeForce NOW معرفی خواهد شد.

این یعنی باید منتظر شنیدن جزئیات جدیدی از بهبودهای اکوسیستم GeForce باشیم؛ مواردی مانند بهینه‌سازی‌های گرافیکی، قابلیت‌های تصویری جدید. در بخش GeForce NOW هم احتمالاً شاهد اضافه‌شدن بازی‌های تازه به سرویس ابری انویدیا، بهبود عملکرد و امکانات جدید خواهیم بود.

انویدیا دو تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بازار چین معرفی می‌کندانویدیا همچنین اعلام کرده که چند بازی بسیار مورد انتظار هم در این برنامه معرفی می‌شوند. این نوعی «گرم کردن» پیش از نمایشگاه گیمزکام خواهد بود. از سوی دیگر، این شرکت به‌صراحت گفته که خبری از سری کارت‌های GeForce RTX 50 SUPER نخواهد بود و در این رویداد، هیچ سخت‌افزار تازه‌ای معرفی نمی‌شود. بنابراین تمرکز اصلی این برنامه بر بازی‌ها، GeForce NOW و قابلیت‌های نرم‌افزاری GeForce خواهد بود.

در جریان نمایشگاه گیمزکام، انویدیا جدیدترین بازی‌های سازگار با فناوری RTX را به نمایش خواهد گذاشت؛ از جمله می‌توان به عناوین Borderlands 2 ،Mecha BREAK و Phantom Blade Zero اشاره کرد. همچنین شرکت در این رویداد قرعه‌کشی‌هایی برای کارت‌گرافیک‌های سری RTX 50 و جوایز متنوع برای طرفداران برگزار خواهد کرد.

ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما چه انتظاراتی از اولین نمایش GeForce On دارید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *