نگاهی به آخرین قطعات و تجهیزات جانبی تحسین شده MSI در CES 2023

نمایشگاه معتبر CES جولانگاه شرکت های حوزه فناوری است تا آخرین دست آوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهند. شرکت تایوانی MSI از مدت ها قبل جوایز دریافتی از CES 2023 را عمومی کرده بود اما همه آنچه قرار بود در طول نمایشگاه به نمایش بگذارد در اعلامیه های قبل از برگزاری CES دیده نشد. اکنون بهترین فرصت است تا نگاهی داشته باشیم به قطعات و تجهیزات جانبی این شرکت و نقشه راهی که در آینده از اژدها انتظار داریم.

کارت گرافیک های MSI RTX 40

کارت‌ گرافیک های سری MSI GeForce RTX 40 که با معماری بسیار کارآمد و جدید Ada Lovelace پشتیبانی می‌شوند، جدیدترین فناوری‌های ساخت، طراحی برد شخصی سازی شده، مدار قدرت با عملکرد بالا و خنک‌کننده پیشرفته را متحد می‌کنند. در میان جدیدترین کارت های این شرکت، RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G به عنوان پرچمدار تازه از راه رسیده توانست جایزه‌ای را در دسته «گیمینگ» به دست آورد. کارت SUPRIM LIQUID از یک سیستم خنک‌کننده مایع سیکل بسته با رادیاتور 240 میلی متری و یک فن TORX 5.0 بروی کارت استفاده می‌کند تا سطح عملکرد سیستم خنک کننده را برای این کارت قدرتمند به حداکثر برساند.

حافظه MSI SPATIUM M570 PCIe 5.0 NVMe M.2 HS

سالید MSI SPATIUM M570 PCIe 5.0 NVMe M.2 HS یکی از اولین SSD ها با رابط PCIe Gen 5 بود که سرعت فوق العاده خواندن و نوشتن بیش از 10000 مگابایت در ثانیه (10 گیگابایت در ثانیه) را فراهم می کند. شاید یکی از مهمترین مشخصات ظاهری و عملکردی این سالید، خنک کننده یا هیت سینک برنزی رنگ آن است که در پایداری و عملکرد بالای آن تاثیر گذار است. این منبع ذخیره سازی با ظرفیت های 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت برای حرفه ای ها، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها بهینه شده.

کیبورد MSI VIGOR GK71 SONIC

صفحه کلید MSI VIGOR GK71 SONIC یک کیبورد گیمینگ مکانیکال سطح بالا است که با تمرکز بر راحتی، کاربرد و زیبایی‌شناسی، تجربه کاربر را افزایش می‌دهد. سوئیچ‌های مکانیکی MSI SONIC BLUE از نوع 45 گرمی که به طور انحصاری توسعه یافته‌اند، به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند تا وزن کم با بازخورد شنیداری و نورپردازی مجزا RGB را در اختیار کاربر قرار دهد. این کیبورد توانست جایزه در بخش «لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر» را از CES 2023 به دست آرود.

ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM51 LIGHTWEIGHT WIRELESS

ماوس گیمینگ CLUTCH GM51 LIGHTWEIGHT WIRELESS با وزن 85 گرم برای گیمرهای دوست دار FPS ساخته شده است. طراحی ارگونومیک، سنسور اپتیکال با حساسیت فوق العاده 26000 DPI، سوئیچ هایی با طول عمر بالا و نورپردازی خیره کننده RGB، ظریف ترین حرکت ها را در کنار ظاهر جذاب و قابلیت بی سیم در دسترس کاربران قرار می دهد.

روتر گیمینگ سری RadiX MSI

سری MSI RadiX مجموعه‌ای از روترهای گیمینگ است که با هوش مصنوعی QoS می‌تواند نرخ پینگ را تا ۹۰ درصد کاهش دهد و تأخیر بسیار کم را برای گیمرها فراهم کند. مدل RadiX BE22000 Turbo از فناوری Wi-Fi 7 و آنتن‌های تشخیص خودکار استفاده می‌کند که موقعیت آنتن‌ها را بر اساس مکان کاربر و دستگاه متصل به آن دنبال می کند تا پوشش سیگنال را در هر زمان و مکان افزایش دهد. ماژول حرارتی پرایم عملکرد فوق العاده RadiX AXE6600 و AX6600 را حتی در ترافیک سنگین تضمین می کند.

مانیتور گیمینگ خمیده MSI MEG 342C QD-OLED و 491C QD-OLED

جدیدترین مانیتورهای سری QD مشهور MSI که برای بازی های همه جانبه طراحی شده است، برترین فناوری پنل OLED را به خدمت گرفته. مانیتورهای سری MSI QD-OLED بهترین عملکرد در گیم پلی را با زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 0.1 میلی‌ثانیه، کیفیت تصویر شگفت‌انگیز و طیف رنگی بسیار گسترده ارائه می‌کنند. مانیتور MEG 342C QD-OLED برنده جایزه “لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر” از CES 2023 و مانیتور 491C QD-OLED برنده دو جایزه “‘گیمینگ” و “لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر” شدند.

مانیتور گیمینگ خمیده MSI MAG 275CQRX

این مانیتور با برنده شدن در رده “لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر” از CES 2023، یکی از برترین مانیتورهای معرفی شده بود. به لطف آخرین پیشرفت‌ها در فناوری Rapid VA، دیگر کاربرانی که بین انتخاب انحنا یا زمان پاسخ مانیتور مانده اند، با چالش مواجه نمی شوند. با انحنای 1000R، نرخ تازه‌سازی 250 هرتز، زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه و وضوح تصویر 2560×1440 پیکسل، کاربران می‌توانند بدون به خطر انداختن وضوح تصویر یا گیم‌پلی روان، از بازی همه جانبه بر روی نمایشگر منحنی لذت ببرند.

دسکتاپ گیمینگ MSI MEG Trident X2 13th

کامپیوتر MEG Trident X2 با ویژگی انحصاری HMI 2.0 چه در بخش عملکرد و چه در ظاهر یکی از جذاب ترین دسکتاپ ها یا کامپیوترهای آماده است. این ویژگی علاوه بر نظارت بر وضعیت سیستم و تنظیم عملکرد، حتی می تواند عملکرد ترکیبی بین مانیتورهای گیمینگ MSI را نیز اجرا کند. MEG Trident X2 مجهز به پردازنده Core i9 نسل 13 اینتل و کارت‌ گرافیک های سری RTX 40 است. بر اساس فناوری انحصاری Silent Storm Cooling 3 ام اس آی با طراحی بافل هوا، MEG Trident X2 می تواند روان ترین تجربه بازی را در عنوان بازی AAA ارائه دهد. جایزه MEG Trident X2 از CES 2023 در بخش “گیمینگ” شناخته شد.

مادربرد MSI MEG Z790 GODLIKE

مادربرد MSI MEG Z790 GODLIKE یکی از قدرتمندترین مادربردهای Z790 جهان است که با ظاهری بسیار خاص برنده جایزه بخش “گیمینگ” از CES 2023 شد. مهمترین ویژگی های این مادربرد یعنی مدار قدرت بسیار کار آمد، فرم فکتور E-ATX بزرگ، هیت سینک های بزرگ و راهکارهای حرارتی عالی، براکت های از پیش نصب شده، پایه های اورکلاک و نمایشگر IPS لمسی (بزرگترین نمایشگر مادربردها در جهان)، برای اورکلاکرها و کاربران خاص طراحی و تولید شده است.

منبع تغذیه MSI MEG Ai1300P PCIE5

منبع تغذیه MSI MEG Ai1300P PCIE5 یک پاور با گواهی پلاتینیوم 80 PLUS است که به طور کامل برای ATX 3.0 و PCIe 5.0 آماده است. این پاور می تواند با خیال راحت 2 برابر مصرف انرژی کل و 3 برابر قدرت GPU را حفظ کند، در حالی که دارای عملکردهای یکپارچه نرم افزاری است که استفاده از آن را ساده و حرفه ای تر می کند. منبع تغذیه MEG Ai1300P PCIE5 توانست در بخش “لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر” جایزه دریافت کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !