وضعیت بحرانی شرکت Activision Blizzard

در صنعت بازی و سرگرمی هر روزه تحولات و پیشرفت های چشمگیری حاصل می شود و شرکت های بزرگی هستند که در صدر جدول این موفقیت ها قرار گرفته اند. مسیر طی شده تابحال بس طولانی بوده و جزئیات بسیار مهمی را هم در بر میگیرد. اما یک بحث مهم و بسیار حیاتی وجود دارد، مدیریت و شیوه برخورد با مجموعه یکی از ارکان بسیار مهم برای خود شرکت و حتی حیات مدیریت مجموعه است.

شرکت Activision Blizzard در حال حاضر یکی از بزرگترین و قدرتمندترین توسعه دهنده های بازی های رایانه ای محسوب می شود و یکی از درخشان ترین کارنامه های این صنعت را به خود اختصاص داده است. اما این این شرکت موفق مدتی است که درگیر اتفاقات حاشیه ای در بحث مدیریت شده است.

مدتی است که کارکنان این شرکت از بخش مدیریت گلایه های بسیار زیادی را دارند و هر روز هم به حجم این مشکلات اضافه می شود. کار تا جایی پیش رفته است که 1500 نفر از کارکنان این شرکت نامه ای بسیار جدی و سراسر شکایت را به مدیریت ارائه کرده اند. محتویات این نامه فقط مربوط به مدیریت در بخش فنی این شرکت نیست، نگاهی دقیق تر به این نامه مشکلات اخلاقی و رفتارهای توهین آمیز را هم بیان می کند.

مدیریت Activision Blizzard هم واکنش بسیار تندی نسبت به این نامه اعتراض آمیز داشته است. تعداد امضا کنندگان همچنان در حال رشد است و بخش قابل توجهی از جمعیت اکتیویژن بلیزارد را نشان می دهد، تا پایان سال 2020 تقریباً 9500 کارمند را این نامه را امضا کرده اند.

از زمانی این دادخواست علنی شد که مایک مورهیمه، بنیانگذار بلیزارد که سال گذشته این شرکت را ترک کرد و Dreamhaven را تأسیس کرد بیانیه ای عجیب در مورد کارکنان زن در این شرکت را منتشر کرد. همین مساله جرقه ای را در بلیزارد بوجود آورد که باعث بر ملا شدن مشکلات در این شرکت شد.

کارکنان خواسته خود را بیان می کنند: ما در کنار همه دوستان، هم تیمی ها، همکارانمان و همچنین اعضای جامعه فداکار خود که از هر نوع بد رفتاری یا آزار و اذیتی تجربه کرده اند، ایستاده ایم. ما کنار نخواهیم ایستاد تا زمانی که شرکتی که عاشق آن هستیم محل کار ما باشد و از اینکه دوباره عضو آن هستیم، احساس غرور کنیم.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد