منتظر رونمایی گوشی های ارازن قیمت هواوی Y5p و Y6p باشید

گوشی های هوشمند میان رده خانواده آنر 9 به تازگی به عنوان جدیدترین محصولات میان رده این شرکت رونمایی شدند. این بار اما هواوی Y5p و Y6p قرار است بزودی رونمایی شوند. در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب در نظر گرفته شده، این دو گوشی قیمت های مقرون بصرفه ای را نیز به خود اختصاص داده اند.

هواوی Y5p

در میان این دو گوشی، هواوی Y5p از مشخصات فنی ضعیف تر و به طبع قیمتی ارزان تر بهره می برد. هواوی Y5p به صفحه نمایشی 5.45 اینچی با رزولوشن HD پلاس مجهز خواهد شد. در نمای جلویی نیز هیچ ناچ و بریدگی برای صفحه نمایش در نظر گرفته نشد و از همان طراحی قدیمی و کلاسیک استفاده شده.

هیچ اطلاعی از سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نداریم اما در قسمت پشتی شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین می باشیم. سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه هواوی Y5p را تشکیل می دهند.

یکی از عواملی که سبب قیمت ارزان این گوشی می شود پردازنده هلیو پی 22 در نظر گرفته شده شرکت مدیاتک می باشد. از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می توان به رم ضعیف 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابتی اشاره کرد. باتری 3020 میلی آمپر ساعتی نیز به شارژر معمولی مجهز خواهد شد.

هواوی Y6p

اما هواوی Y6p از طراحی مشابه با بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده و طراحی مدرن تر به نسبت هواوی Y5p بهره برده. صفحه نمایشی 6.3 اینچی با رزولوشن FHD پلاس که به ناچ زیبای واتردراپ مجهز شده. در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته خواهد شد.

در قسمت پشت اما یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. پردانده هلیو پی 22 مدیاتک به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای هواوی Y6p می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !