اختصاصی بنچیمو: بررسی ویدیویی دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس به عنوان برترین پرچمدار اپل، این روزها در صدر جدول محبوبیت قرار دارد. خانواده آیفون 11 این بار با ویژگی های بهبود یافته و جدیدی به بازار آمده اند تا به اوج محبوبیت خود بازگردند. با بررسی ویدیویی آیفون 11 پرو مکس در رسانه بنچیمو در خدمت شما هستیم.

رسانه بنچیمو به سراغ این پرچمدار محبوب رفته تا بررسی متفاوتی از دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس انجام دهد. در این بررسی که البته به زودی بررسی متنی و کامل آن در این رسانه تخصصی منتشر می شود، بیشتر به قابلیت دوربین اصلی پرداخته ایم تا در شرایط نوری مختلف آن را بسنجیم. اپل پرچمداران جدیدش را با سخت افزار قدرتمند و نرم افزار بهینه شده روانه بازار کرده تا شاید بتواند از پس دوربین های قدرتمند اندرویدی ها بر آید. سنسورهای قدرتمند این بار با نرم افزاتر دوربین در هماهنگی کامل هستند و با ویژگی های جدید، تجربه عککاسی و فیلم برداری آیفون ها را به اوج خود رسانده اند.

در بررسی های صورت گرفته باید این طور عنوان کرد که نه تنها آیفون 11 پرو مکس بهترین آیفون ساخته شده تا به امروز است بلکه بسیاری از پرچمداران اندرویدی هم توان رقابت با آن را ندارند. عملکرد دوربین آیفون 11 پرو مکس در شب و نور کم، دیگر مانند گذشته با نویز فراوان شما را دلسرد نمی کند. حالت شب در دوربین آیفون 11 پرو به خوبی توانست نظر ما را جلب کند و باید عنوان کرد که با یکی از بهترین پرچمداران بازار در این زمینه روبرو هستیم.

توازن سفیدی، کنتراست عالی، رنگ های طبیعی و دقت در جزئیات از مهمترین ویژگی عکاسی و فیلم برداری در روز آیفون 11 پرو مکس است. در صورت فیلک برداری با دوربین ها و تغییر لنزها و حتی زوم کردن در زمان فیلم برداری، به خوبی صورت گرفته و مانند دیگر پرچمداران با تفاوت در توازن سفیدی و نور دریافتی روبرو نیستید. لرزشگیر دوربین ها هم نه تنها در دوربین اصلی بلکه در دوربین اولترا واید هم به خوبی عمل کرده و در نهایت شما را هیجان زده می کند.

به زودی بررسی متنی متفاوت از آیفون 11 پرو مکس را تقدیم شما مخاطبین رسانه بنچیمو می کنیم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد