گوگل پیکسل XE / وقتی گوگل دست از سر اپل بر نمی دارد

بعد از معرفی گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال سوای عملکرد بسیار خوبی این گوشی های هوشمند، طراحی مشابه در نظر گرفته شده به نسبت آیفون ایکس آر کمی حاشیه ساز شد. بعد از آن نیز شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده پیکسل 4 این شرکت بودیم و باز هم شباهت های طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند به نسبت طراحی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 بسیار زیاد بود. حال گویا گوگل پیکسل XE قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند گوگل روانه بازار شود.

در حال حاضر دو شرکت گوگل و اپل مشکلات بسیاری با یکدیگر دارند و اپل معتقد است که گوگل از ایده طراحی این شرکت برای گوشی های هوشمند خود بهره می برد. البته با نگاهی گذرا همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند این دو شرکت بسیار نزدیک به هم بوده.

حال تصاویری منتشر شده که نشان از رونمایی گوشی جدید گوگل با نام پیکسل XE را می دهد. گویا گوگل قصد ندارد دست از سر اپل بردارد. همانطور که می دانیم آیفون SE یکی از مقرون بصرفه ترین گوشی های هوشمند اپل بود که توانست فروش چشم گیری را به خود اختصاص دهد. بعد از این گوشی مقرون بصرفه و گذشت چندین سال، آیفون SE 2020 نیز با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند تر رونمایی شد.

گوگل پیکسل XE و آیفون SE، بله درست می بینیم نامگذاری بسیار مشابهی که گوگل از آن استفاده کرده. به احتمال زیاد گوگل XE یکی از گوشی های هوشمندم مقرون بصرفه گوگل خواهد بود. در تصاویر منتشر شده تنها می توان فهمید که برای طراحی صفحه نمایش از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی ناچ در قسمت مرکزی و بالایی صفحه نمایش قرار گرفته..

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !