اوپو رنو 3 در راه است / صفحه نمایش بهبود یافته و سنسور های دوربین قدرتمند تر

اوپو ربعد از معرفی رنو 2 به عنوان آخرین گوشی هوشمن سری رنو خود، این بار قصد دارد تا نسل سوم این گوشی های هوشمند را با نام رنو 3 روانه بازار کند. این در حالی می باشد که پیش از اوپو توانسته عملکرد بسیار خوبی را در سری گوشی های هوشمند سری رنو از خود به نمایش بگذراد. در ادامه به مشخصات پیش بینی شده در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند جدید اوپو خواهیم پرداخت.

مشخصات اوپو رنو 3

اولین بهبود در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که تقریبا قطعی شده صفحه نمایش آن می باشد. اوپو رنو 3 قرار است از صفحه نمایش 6.5 اینچی از جنس آمولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی بهره مند شود. شاید تا به اینجا هیچ تفاوتی با صفحه نمایش رنو 2 نداشته باشد، اما صفحه نمایش رنو 3 قابلیت ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را خواهد داشت.

هنوز مشخص نشده است که باز هم از همان طراحی بال کوسه دوربین سلفی پاپ آپ برای این گوشی هوشمند همانند نسل های قبلی استفاده خواهد شد یا خیر، اما به احتمال خیلی زیاد شاهد در نظر گرفته شدن سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی خواهیم بود.

باز هم اوپو می خواهد ازدوربین های اصلی چهارگانه برای این گوشی هوشمند جدید خود استفاده کند. اما این بار سنسور های قدرتمند تری را به نسبت گذشته در نظر خواهد گرفت. سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی سونی IMX686  به همراه سنسور تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری هیبرید و نیز یک سنسور فوق عریض و سنسور عمق سنج، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه رنو 3 را شکیل خواهند داد.

به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری خواهیم بود که به شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع با پشتیبانی از استاندارد VOOC 4 مجهز خواهد شد که سوای طول عمر مفید، نوید مدت زمان کوتاه برای شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند را می دهد.

تمام مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، می تواند به تنهایی رقیب سر سختی برای پرچمداران دیگر شرکت ها باشد، اما اوپو این بار تصمیم دارد تا از پردازنده میان رده اسنپدراگون 735 برای این گوشی هوشمند استفاده کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود