ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 رونمایی شد

بالاخره بعد از شایعات منتشر شده از جدیدترین گجت هوشمند پوشیدنی اپل، شاهد رونمایی رسمی اپل واچ سری 6 بودیم. ساعت هوشمندی که با این بار به نسبت نسل قبلی از مشخصات فنی و البته قابلیت های قدرتمند تری بهره برده است. بی شک تا به امروز ساعت های هوشمند اپل به نسبت دیگر شرکت ها عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته اند. در ادامه خواهیم دید که این ساعت هوشمند جدید به نسبت نسل قبلی چه مشخصات قدرتمند تری را با خود به همراه خواهد داشت.

مشخصات اپل واچ سری 6

همانطور که اشاره کردیم این ساعت هوشمند قابلیت های بسیار جذاب تری را به نسبت نسل 5 با خود به همراه دارد. اولین قابلیت جدید اضافه شده توانایی اندازه گیری اکسیژن خون می باشد که پیش از این فکر نمی کردیم در نسخه های اولیه اپل واچ سری 6 این قابلیت جذاب و کاربردی را با خود به همراه داشته باشد.

در کنار این قابلیت باز هم شاهد حضور ECG می باشیم. این قابلیت برای اولین بار در اپل واچ سری 5 بود که معرفی شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و جان چندین نفر را از مرگ حتمی نجات دهد. نرم افزار تشخیص ویروس COVID-19 به این گجت هوشمند پوشیدنی اضافه شده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده جدید S6 می باشیم که اپل در این مراسم اعلام کرده که این پردازنده توانایی عملکرد بهتر 20 درصدی به نسبت پردازنده اپل واچ سری 5 خواهد داشت. باتری در نظر گرفته شده نیز با یک بار شارژ طول عمر 18 ساعته ای را ارائه می کند. در بخش مدت زمان شارژ نیز به نسبت نسل قبل عملکرد سریع تری را شاهد بودیم که تنها به مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه ای برای شارژ کامل باتری این ساعت هوشمند به زمان نیاز دارد.

قابلیت always-on display نیز همانند نسل قبلی برای این ساعت هوشمند نیز در نظر گرفته شده اما این بار به مزاتب روشنایی بیشتری را با خود به همراه دارد تا براحتی در زیر نور آفتاب نیز قابل مشاهده باشد. در بخش طراحی نیز اپل این بار رنگبندی جدیدی را برای سری 6 به همراه داشته.

اپل واچ سری 6 در پنج رنگ خاکستری، نقره ای، طلایی، آبی و رنگ جدید قرمز رونمایی شد. این بار اپل واچ سری 6 با دو متریال مختلف فولاد ضد زنگ و آلومینیومی معرفی شد. اپل اعلام کرده که متریال آلومینیومی در نظر گرفته شده همانند متریال به کار گرفته شد در مک بوک پرو، کاملا بازیافت پذری می باشد.

مدل معمولی اپل واچ سری 6 با قیمت 399 دلار و مدل سلولار (قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی) با قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد که قیمت این ساعت هوشمند در مدل معمولی تفاوتی با قیمت اپل واچ سری 5 ندارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد