ساعت هوشمند جدید اپل با قابلیت تشخیص فشار خون

از همان ابتدا ساعت های هوشمند اپل عملکرد بسیار بهتری به نسبت گجت های هوشمند شرکت های دیگر از خود به نمایش گذاشتند. اپل واچ سری 5 نیز شاهکار اپل بود که قابلیت های سلامتی بسیار جذابی را با خود به همراه داشت و اپل نشان داد در این زمینه بسیار جلوتر از رقیبان خود است. حال باید منتظر رونمایی اپل واچ سری 6 باشیم تا ببینیم این گجت هوشمند چه قابلیت هایی را با خود به همراه دارد.

همانطور که اشاره کردیم اپل واچ سری 5 قابلیت های جذابی را با خود به همراه داشت. یکی از جذاب ترین آن ها قابلیت ECG بود. قابلیتی که توانست جان چندین نفر را از مرگ حتمی نجات دهد. اپل واچ سری 5 در زمینه برنامه های سلامتی عملکردی را از خود به نمایش گذاشت که حتی بیشتر از شما به فکر سلامتیتان بود.

مدتی طول کشید تا حتی شرکت های دیگر به چنین قابلیتی دست پیدا کنند. حال اپل واچ سری 6 قرار است قابلیت های جذاب تری را در بخش سلامت با خود به همراه داشته باشد.

یکی از مواردی که در بخش سلامت اپل مدت هاست روی آن کار می کند، توانایی تشخیص فشار خون می باشد. قابلیتی که تا به امروز هیچ گجت هوشمندی به آن مجهز نشده است. اپل در جدیدترین آزمایش های خود، این فناوری جدید را مورد تست قرار داده و احتمالا بزودی گجت های هوشمند این شرکت، از چنین قابلیتی بهره مند خواهند شد.

اما اپل اعلام کرده که تکنولوژی تشخیص فشار خون قرار نیست برای اپل واچ سری 6 در نظر گرفته شود. اپل در این بخش حساسیت های بیساری را به خرج داده و گویا هنوز از عملکرد درست این قابلیت مطمئن نشده. ساعت هوشمند جدید این شرکت توانایی تشخیص فشار خون را نخواهد داشت اما احتمال مجهز شدن به چنین قابلیت کاربردی در نسخه های بروزرسانی شده وجود خواهد داشت.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود