بازی Assassins Creed Valhalla بزودی با نسل جدید همگام می شود

شرکت Ubisoft این بار خیلی متفاوت تر از قبل سری بازی اساسین کرید را توسعه داده و اگر اغراق نکنیم بعد از نسخه اول حالا Assassins Creed Valhalla توانسته به محبوبیت بسیار زیادی برسد. از اولین نمایش های وال هالا تمام پتانسیل های نهفته در آن بر هر اساسین بازی آشکار بود. بازی شما را در نقش یک وایکینگ تمام عیار قرار می دهد و می توانید برای خود قلمرو اختصاصی برای جنگ و زندگی درست کنید.

حضور در نسل نهم بدون Ray Tracing

Assassins Creed Valhalla بدون شک یک بازی بسیار زیبا است و هر اساسین بازی آن را تایید می کند. عملکرد این بازی بر روی کنسول های نسل هشتم درخشان بوده و کاملا راضی کننده است، اما مسلماً وال هالا نتوانسته از پتانسیل های کنسول های نسل بعدی استفاده کند. بازی های زیادی بودند که از نسل هشت پا به کنسول های نسل نهم گذاشتند و پشتیبانی از Ray Tracing را در برنامه کاری خود قرار دادند.

حرکت یوبی سافت در قبال Assassins Creed Valhalla بسیار عجیب بود و این بازی بر روی کنسول های نسل نهمی از Ray Tracing پشتیبانی نمی کند البته بر خلاف Watch Dogs: Legion که هم ردیابی اشعه و 4K را ارائه می دهد. با توجه به محبوبیت بالای Valhalla این کار می توانست جایگاه خاص تری برای این عنوان تعیین کند.

توسعه Assassins Creed Valhalla در آینده ای نزدیک

جولین لافریر تولید کننده Ubisoft، به تازگی یک مصاحبه مفصل در مورد برخی پیشرفت ها که در آینده به Valhalla اضافه خواهد شد داشته است.

وقتی به برنامه های Valhalla پس از انتشار نگاه می کردم، برای من مهم بود که بتوانیم از پتانسیل های سیستم عامل های جدید استفاده کنیم. اگر به برنامه یوبی سافت دقت کنید، می بینید که ما از PS5 و  Xbox Series X نیز استقبال چشمگیری کرده ایم.

دنیای متفاوت وایکینگ ها در Valhalla

متأسفانه اگر انتظار دارید که نبردهای دریایی یکی از مواردی باشد که به Valhalla اضافه شده است باید بگویم که نا امید خواهید شد. لافریر توضیح می دهد که کنار گذاشتن سفرهای دریایی برای یک وایکینگ در وال هالا یک تصمیم خلاقانه و عمدی مبتنی بر تحقیقات از سوی Ubisoft است که البته از انجام آن خوشحال هستیم.

جولین لافریر ادامه می دهد، ما فقط به این مساله فکر نکردیم که یک وایکینگ فقط می تواند بر روی دریاها سفر کند و در حقیقت فهمیدیم که وایکینگ ها جنگ های دریایی زیادی انجام نمی دهند. متصور شدیم که یک وایکینگ می تواند مثل یک ماجراجو در سرزمین خود گشت و گذار کند. ما قصد داشتیم از کشتی بیشتر به عنوان یک وسیله نقلیه استفاده کنیم.

Assassins Creed Valhalla هم اکنون در رایانه های شخصیXbox One ، Xbox Series X / S ، PS4 و PS5 در دسترس است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024