ایسوس تعدادی از محصولاتش را با الهام از GUNDAM روانه بازار می کند

تغییر ظاهر قطعات معمولا با مادینگ صورت پذیر است اما این بار ایسوس با الهام از شخصیت های انیمیشنی GUNDAM و ZAKU محصولاتی را روانه بازار می کند که از نظر ظاهری و تا حدی مشخصات فنی متفاوت تر از نسخه های پایه خود هستند.

مادربرد ASUS ROG Maximus XII Extreme یکی از این قطعات است که این بار با ظاهر GUNDAM ژاپنی وارد بازار می شود. این مادربرد مبتنی بر چیپ ست Z490 اینتل است که از سوکت LGA 1200 پشتیبانی می کند. مادربرد ASUS ROG Maximus XII Extreme در نسخه پایه دارای ظاهری با زبان طراحی ایسوس همراه است و در بخش خنک کننده از هیت سینک های مختلف در بخش مدار قدرت بهره می برد اما نسخه ROG Maximus XII Extreme GUNDAM دارای مونوبلاک از پیش نصب شده است که بجز پردازنده می تواند مدار قدرت یا VRM و حتی چیپ ست مادربرد را خنک کند.

یک کارت گرافیک هم بر مبنی ASUS GTX 1660 Ti 6 GB TUF به پوسته GUNDAM مزین شده است. این کارت گرافیک با فن های سفید رنگ، بدنه ای با رنگ سفید و نقوش خاص روانه بازار می شود. تا کنون از نظر مشخصات فنی این کارت اطلاعاتی منتشر نشده اما احتمالا تغییری در فرکانس بوست در آن دیده نشود.

ما ایسوس بجز مادربرد و کارت گرافیک محصولات دیگری مانند پاور، خنک کننده، کیس، مانیتور، ماوس و کیبورد، روتر و هدفون گیمینگ را به پوسته GUNDAM و ZAKU معرفی کرده است.

پست های مرتبط

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد

شرکت Lexar سرانجام SSD نسل پنجمی NM1090 خود را به بازار عرضه کرد