بازیمو: نقدی بر بازی Battletoads مشت های آهنین

کنسول سگا یکی از مهمترین و خاطره ساز ترین کنسول های بازی است که با عنوان های خلاقانه و دوست داشتنی خود جایگاه ویژه ای برای گیمرهای قدیمی دارد. خیلی از بازی های بزرگی که در حال حاضر برای نسل جدید کنسول ها منتشر می شوند نقطه شروع خود را مدیون کنسول سگا هستند. بازی هایی مانند Sonic ،Street of Rage ،Battletoads ،Mortal Kombat ، Red Alert و خیلی بازی های دیگر.

یکی از بازی های قدیمی کنسول سگا که طرفداران بسیاری داشت بازی Battletoads در سبک Beat Em Up بود که علی رغم سختی زیاد بازی گیم پلی کاملا اعتیاد آور و جذابی داشت و مخاطب نهایت لذت را از یک کتک کاری حسابی می برد. این بار بعد از گذشت سال های زیاد بالاخره انتظار هواداران به پایان رسید و دوباره می توانند با قورباغه های بی کله و احمق به نبرد با دشمنان بازی بروند.

گرافیک سل شید بازی مزید بر علت شده تا بازی Battletoads به جذابیت ذاتی خود دست یابد و هر بیننده ای را جذب خود کند، انیمیشن های فانتزی و رنگ بندی های شاد جلوه ای از نسل جدید بازی های کارتونی را می دهد. گیم پلی بازی Battletoads بعد از گذشت 30 سال کاملا وفادار به ریشه های خود است و بسیار نزدیک به نسخه های کلاسیک است و حتی خاطرات شما را زنده خواهد کرد، ماشین سواری های دیوانه وار و مهیج، فرارهای یک نفس، مبارزات وحشیانه و حتی مگس خوردن های پر چالش همه و همه بازگشته اند تا شما را به اوج لذت برسانند.

بازی خاطره انگیز Battletoads حاصل همکاری دو استودیو Dlala Studios و Rare و تعدادی از سازندگان نسخه کلاسیک است. مدت زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده است و نمایش های بازی به نظر کاملا راضی کننده بوده. تاریخ انتشار بازی 20 آگوست یعنی 30 مرداد ماه اعلام شده و قرار است برای ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !