بازیمو: فروش 20 میلیون نسخه از Marvels Spiderman

بازی Marvels Spiderman یکی از موفق ترین بازی های نسل هشتم و همچنین یکی از بهترین های پلی استیشن 4 بود. Insomniac Games بستری بسیار عالی برای ابر قهرمان Marvel فراهم کرده تا داستان های متفاوتی را برای آن روایت کنند.

Marvels Spiderman بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است و یکی از موفقیت های بزرگ برای سونی بوده است.

حالا سوال این است که در واقع چند نسخه از آن فروخته شده است؟ بعد از اینکه در آگوست 2019 سونی استودیو Insomniac را خریداری کرد، تا آن زمان بازی تقریبا بیش از 13 میلیون واحد فروخته بود. خوب اسپایدی از آن زمان به بعد همچنان به نوسان خود ادامه داده است. با توجه به صفحه LinkedIn مربوط به بازاریابی جهانی برند PlayStation’s David Bull به نظر می رسد مرد عنکبوتی مرز 20 میلیون را شکسته است.

مرد عنکبوتی Marvel تا به حال در سراسر جهان 20 میلیون واحد فروخته است.

عدد 20 میلیون رقم قابل توجهی است، چون بازی The Last Of Us از استودیو Naughty Dog هم که یکی از عنوان های ارزشمند پلی استیشن 4 است به این رقم فروش دست پیدا کرده است. بول همچنین می گوید مرد عنکبوتی بیش از 20 میلیون فروخته است، اما دقیقا نمی دانیم چه مقدار بیش از این اما در هر حال می تواند قابل توجه باشد. طبق گزارش سایت GameStat که تخمین می زند  Spider-Man بیش از 30 میلیون بازیکن تا به حال جمع کرده است.

فروش مرد عنکبوتی مطمئناً هنوز به خوبی انجام نشده است. اینسومنیاک گیمز برای کسانی که Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition  را خریداری کردند نسخه ریمستر را به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

Marvels Spiderman هم اکنون همراه با نسخه Miles Morales Ultimate Edition در PS4 و PS5 در دسترس است.

آیا شما هم بازی اسپایدرمن را تجربه کرده اید؟ به نظر شما میزان موفقیت Marvels Spiderman تا چه میزان بوده است؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد