بازیمو: شرکت Activision Blizzard تعدیل نیرو می کند

شرکت Activision Blizzard یکی از بزرگترین توسعه دهنده های بازی های رایانه ای است که اعتبار و محبوبیت بسیار زیادی دارد. ولی به تازگی خبرساز شده و دست به کارهای عجیبی زده است.

همانطور که توسط MCV گزارش شد شرکت Activision Blizzard قرار است 100 کارمند خود را که دفاتر کار آنها تعطیل است اخراج کند که بازاریابی، روابط عمومی، انتشارات و پشتیبانی شامل آن ها می شود. اکتیویژن دلیل این تعدیل نیرو را نقش نداشتن آنها در توسعه عنوان کرده.

لازم به ذکر است که اکتیویژن بلیزارد همچنین اعلام کرد که برای تأمین خواسته های تولید نیاز به استخدام 2000 نفر دارند. این افراد البته به دلیل اینکه تازه شروع به کار می کنند و تجربه پایینی دارند سطح دستمزدی کمتری نسبت به باقی کارکنان دریافت می کنند.

اما برخلاف خبرهای منتشر شده اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده است که آنها فقط نزدیک به 30 کارمند را اخراج می کنند دلیل آن هم فعال نبودن آنها در پشتیبانی از مشتری بوده است.

علاوه بر این بیانیه ای از Activision Blizzard به شرح زیر است:

ما در حال بررسی این موضوع بوده ایم که چگونه می توانیم به بهترین وجهی توانایی های خود را در سراسر این صنعت گسترش دهیم و ضمن پیشرفت در جهت دستیابی به فرصت های رشد و رقابت در آسیا و اقیانوسیه ، کارآمد باشیم. به همین منظور ما گفتگوهایی را با کارمندان در مورد طرحی برای متمرکز کردن برخی نقشها در دفتر سیدنی آغاز کرده ایم. تصمیماتی از این دست هرگز آسان نیستند و حمایت از کارمندان ما از طریق این فرآیند اولویت اول ماست.

یکی از گلایه های اخیر من تلاشی است که رسانه ها می خواهند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند. برای من جای تعجب ندارد که با توجه پست های قبلی من در این زمینه، آنها ذکر می کنند که اکتیویژن از کارکنان خود حمایت نکرده است. بومی سازی به طور خاص به توسعه یک بازی می افزاید و قطعا ما در بخش پشتیبانی به افرادی نیاز داریم که در بازی های آنلاین بتوانند به مخاطب ما پاسخگو باشند. پس وجود آن ها برای ما بسیار ضروری است.

خیلی از رسانه ها به Activision Blizzard بخاطر گرفتن چنین تصمیمی ایراد گرفتند. ما در حال حاضر در سطح جهان درگیر یک بیماری همه گیر هستیم و یقینا انسان ها به شغل های خود برای کسب درآمد در این اوضاع وابسته هستند. حمایت در این دوره زمانی بسیار قابل اهمیت است و از طرفی دیگر برای شرکتی که درآمد سال جاری آن از چیزی که انتظار داشتند بسیار بیشتر بوده اخراج حتی یک کارمند بسیار ناعادلانه است.

شما چه فکر می کنید؟ به نظر شما رفتار Activision Blizzard خیلی منفعت طلبانه نبوده؟ یا اینکه به پیشرفت این صنعت فکر می کند؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد