بازیمو: بازی Doom 1 & 2 با ماد جدید تبدیل به یک عنوان جهان باز می شود

اگر بگوییم بازی Doom یکی از تاثیرگذارترین عنوان های صنعت بازی و سرگرمی بوده است به هیچ عنوان اغراق نکرده ایم. بازی دووم پایه گذار یکی از مهم ترین سبک های بازی های رایانه ای بود، سبک اول شخص با بازی Doom متولد شد. در دوره ای که بازی های اول شخص هنوز پا نگرفته بودند بازی Doom شما را در نقش یک سرباز گیر افتاده در یک دنیای وحشیانه و ترسناک قرار می داد. بازی کاملا درگیر کننده و اکشن بسیار خوبی داشت.

شما در بازی Doom در محیط هایی محدود گشت و گذار می کردید و هر مرحله را به پایان می رساندید. حالا یک ماد بسیار جالب برای بازی های Doom & Doom 2 عرضه شده که آن را تبدیل به بازی های جهان باز می کند. این برای دووم بازها هنوز هم می تواند وسوسه برانگیز باشد.

این بار قاتلین هیولاها با نصب این ماد می توانند دنیاهای دووم را به راحتی گشت و گذار کنند. به جای اینکه بعد از پایان هر مرحله به مرحله بعدی سفر کنید می توانید در محیط سرگردان باشید. شما می توانید به شکل های مختلف به سطوح مختلف بروید، از طریق تونل های مخفی سفر کنید، وسایل و اسلحه بخرید و با هیولاها نبرد کنید.

طبق گفته های سازنده این ماد، دنیای باز Doom 2 با تپه ها، دریاچه ها و سایر عناصر متنوع بهتر و عجیب تر از دنیای باز قبلی Doom 1 است.

بازیکنان می توانند از طریق کارخانه ها ، ساختمان های خراب شده و اجتماعات جهنمی که حالا همه به طور کامل به هم متصل شده اند در محیط آزادانه گشت و گذار کنند. بازیکنان همچنین می توانند در پایگاه ها و مراکز نظامی از جمله زندان ها و مراکز فرماندهی و همچنین تونل های مخفی و آزمایشگاه های خراب کاوش کنند.

این ماد هم اکنون در دسترس کابران قرار گرفته است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024