بازیمو: بازی Doom Eternal برای نینتندو سوییچ منتشر شد

وقتی صحبت از تحول و ایجاد خلاقیت می شود می توانیم از تعداد اندکی از سازنده ها نام ببریم. قطعا شرکت id Software یکی از تاثیرگذارترین ها در صنعت بازی و سرگرمی بوده است. همین که توانسته سبک اول شخص را خلق کند بسیار ارزشمند است. شرکت id Software با انتشار بازی Doom Eternal نشان داد تا چقدر می تواند مرزهای جنون و اکشن را متحول کند. مدت زمان زیادی بود که دارندگان نینتندو سویچ انتظار عرضه شدن Doom Eternal را می کشیدند. این اتفاق بالاخره در تاریخ 8 دسامبر افتاد.

حالا id Software در کنار عرضه دووم خبر فوق العاده ای را با خود به همراه آورده است، طرفداران Switch FPS امروز به دلیل صبر و شکیبایی پاداش خوبی دریافت می کنند. اگر بازی را قبل از تاریخ 21 دسامبر خریداری کنید، بدون هزینه اضافی می توانید DOOM 64 و بسته Rip and Tear را دریافت کنید. این یک پیشنهاد فوق العاده است که طرفداران بازی دووم را حسابی هیجان زده می کند.

این بازی توسط همان تیمی پورت شده که بازی های  Wolfenstein و DOOM 2016  را استادانه پورت کرده است. هم اکنون می توانید بازی DOOM Eternal را با قیمت 49.99 پوند تهیه کنید.

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به عملکرد دوم اترنال داشته باشیم باید بگوییم که نامزد چهار جایزه در سال جاری The Game Awards بوده، بازی اکشن سال ، بهترین امتیاز و بهترین طراحی صوتی از این موارد بوده است.

یک ترکیب فوق العاده از سرعت و قدرت را در DOOM Eternal با جهشی عظیم در یک بازی اول شخص تجربه کنید. کاراکتری که مسلح به یک شعله افکن شانه دار، تیغه مچ بند، اسلحه های ارتقا یافته که شما را تبدیل به بزرگترین قاتل شیاطین می کند.

خالق سبک اول شخص بار دیگر با سربلندی روبرو بازگشته تا عاشقان این سبک را سیراب کند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024