بازیمو: یکی از بهترین های پلی استیشن Driver 2 را با نرخ فریم 60 تجربه کنید

واقعا یکی از بهترین تجربه های ما بر روی کنسول پلی استیشن 1 بازی Driver 2 بود. آزادی عمل خوب ( البته در زمان خود) ماشین های بسیار جذاب و رانندگی های دلچسب از خصوصیات بازی درایور 2 بود. داستان بسیار خوب هم شما را تا پای آخرین ماموریت بازی می کشاند. شماره های بعدی تقریبا یک شکست کامل بودند و اصلا حال و هوای دو نسخه اول را نداشتند. اگر از طرفداران این عنوان باشید درایور 2 که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود یک پورت غیر رسمی برای کامپیوتر دارد که با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شود.

به مناسبت 20 سالگی بازی Driver 2 یک سورپرایز فوق العاده برای گیمرهای قدیمی در پیش است. تیمی از توسعه دهندگان مستقل به رهبری شخصی به اسم Soapy یک پورت غیر رسمی رایانه شخصی از بازی انحصاری Playstation یعنی Driver 2 ایجاد کرده اند.

به همین ترتیب ، گیمرهای رایانه های شخصی می توانند از این بازی Driver کلاسیک در سیستم های رایانه ای مدرن و با سرعت 60 فریم در ثانیه لذت ببرند. این نسخه شما را دوباره به روزهای خوب می برد.

در صورت تعجب Soapy و تیمش اساساً کل بازی را از پایه تغییر داده اند. این یک نسخه تقلیدی از Driver 2 نیست بلکه یک پورت مستقل است، چیزی شبیه به پورت غیر رسمی کامپیوتر Super Mario 64.

این پورت غیر رسمی رایانه ویژگی های بخصوصی دارد که می تواند جالب توجه باشد. در نسخه اورجینال گاهی وقت ها افت فریم به شدت به گیم پلی آسیب می زد و حتی تجربه بازی را غیر قابل تحمل می کرد.

حالا غیر از اینکه افت فریم برطرف شده درایور 2 با نرخ فزیم 60 اجرا می شود. رندر بازی هم کاملا بهینه شده است و صداگذاری ها هم دیگر به خرابی دچار نیستند. می توانید آخرین نسخه این پورت غیررسمی Driver 2 را برای رایانه های شخصی دریافت کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024