بازیمو: موفقیت بی نظیر Ghost Of Tsushima بر روی پلی استیشن

یکی از موفق ترین عنوان های انحصاری پلی استیشن 4 در این نسل بازی Ghost Of Tsushima بود. این بازی اکشن و ماجرایی شما را به فرهنگ غنی ژاپن می برد در جایی که نبرد مغول ها و سامورایی ها به روایت تصویر در می آید.

موفقیت Ghost Of Tsushima نه تنها در زمینه داستان سرایی و گیم پلی بود بلکه شما را در یک قاب نقاشی رئال قرار میداد. گاها شما محو تماشای محیط بی نظیر بازی می شدید.

بازی شبح سوشیما از زمان انتشار بیش از 5 میلیون نسخه فروخته است. سونی اعلام کرده که این میزان از موفقیت برای سوشیما دور از تصور بوده.

Ghost of Tsushima حقیقتا یکی از موفق ترین IP های نسل قبلی بود که فقط در چند ماه تعداد قابل توجهی نسخه را فروخته است.

سونی دلیل عمده موفقیت خود در نسل هشتم کنسول را محبوبیت بازی های انحصاری خود می داند. از جمله عنوان های موفق God of War  بود که بیش از 51 میلیون نسخه فروخته است. برای تازه واردانی مانند Ghost of Tsushima که با فروش بیش از پنج میلیون نسخه مواجه می شوند این یک موفقیت بسیار بزرگ است.

Ghost of Tsushima اخیراً با ارائه یک به روزرسانی حالت چند نفره Legends را در خود جای داده است. در این بخش چند نفره چهار کلاس مختلف سامورایی، ماموریت های داستانی جدید و موارد دیگر اضافه شده است.

توسعه دهنده گفته است ما Legends را به عنوان یک تجربه گیم پلی منحصر به فرد مشترک طراحی کردیم. شما می توانید با دوستان خود و یا از طریق آنلاین شریک شوید و در گروه های 2-4 نفره به تجربه افسانه ها مشغول شوید. هر بازیکن می تواند یکی از چهار کلاس شخصیت مختلف را انتخاب کند: سامورایی ، شکارچی ، رونین یا آدمکش. هر کلاس دارای مزایا و توانایی های منحصر به فردی است.

با دو بازیکن در Ghost of Tsushima: Legends ، شما می توانید یک سری ماموریت های Co-op Story را بازی کنید که سطح سختی بالایی دارند.

بازی شبح سوشیما هم اکنون در سراسر جهان در پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی قرار است در PlayStation 5 با پیشرفت های مختلفی مانند نرخ فریم بهتر و موارد دیگر همراه شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024