بازیمو: بازی Godfall و اجرای آن بر روی کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX3080

بازی Godfall یک بازی نقش آفرینی فانتزی و المان های مدرن است. در این بازی مبارزات نفس گیری به مانند بازی های سبک هک اند اسلش در انتظار شما خواهند بود. به تازگی بازی Godfall بر روی کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX3080 تست شده که نتایج جالبی را در بر داشته است.

همانطور که می دانید شرکت Nvidia در شهریور ماه از سری جدید کارت گرافیک های خود رونمایی کرد. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX3080 یکی از محصولات قدرتمند و جدید شرکت انویدیا است. این کارت گرافیک قادر است بازی ها را با پردازش بسیار بالایی در فرمت 4K اجرا کند.

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX3080 ممکن است با اجرای بازی Godfall در 4k Ultra مشکل داشته باشد، با توجه به اطلاعات به دست آمده بازی Godfall به 12 گیگابایت VRAM نیاز دارد.

همانطور که همه می دانید کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX3080 با 10 گیگابایت VRAM توسط Nvidia ارائه می شود. انویدیا اعلام کرده است که این مقدار VRAM  برای بازی های نسل فعلی و نسل بعدی کافی است. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم آیا RTX3080 با Ultra 4K  به محدودیت های VRAM در Godfall می رسد یا خیر.

Counterplay Games از DXR از طریق DirectX 12 Ultimate برای افزودن پشتیبانی از Ray Tracing استفاده خواهد کرد. این تیم به منظور افزایش سایه های بازی از Ray Tracing استفاده خواهد کرد. این تنها موردی است که از طریق RT بهبود می یابد، بنابراین انتظار تأثیرات بهتر Reflections ، Ambient انسداد یا Illumination Global را ندارید.

Godfall همچنین از AMD Infinity Cache و همچنین Variable Rate Shading پشتیبانی خواهد کرد. همچنین از FidelityFX Sharpening در تمام GPU ها پشتیبانی خواهد کرد. گیمرهای رایانه های شخصی می توانند از این روش برای شفاف سازی گرافیک بازی استفاده کنند که ممکن است به دلیل فناوری TAA که Godfall از آن استفاده می کند.

گادفال پتانسیل بسیار خوبی در خود نهفته است که می تواند فضایی جدید را در سبک نقش آفرینی بوجود بیاورد. بازی Godfall در تاریخ 12 نوامبر منتشر می شود و زمان انحصاری آن در فروشگاه Epic Games  است. این بازی همچنین حالت آفلاین نخواهد داشت و برای انجام آن به اتصال اینترنت احتیاج دارید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024