بازیمو: مدیر جامعه Halo Infinite از توسعه این بازی می گوید

در هر نسلی کنسول های رقیب یعنی پلی استیشن و ایکس باکس عنوان هایی مهم را برای خود توسعه می دهند تا بتوانند مخاطبان خود را راضی نگه دارند و موج جدیدی از گیمرها را به سمت خود جذب کنند. شاید در نسل نهم مایکروسافت حساب ویژه ای بر روی Halo Infinite باز می کرد. اما تا به حال چیزی جز یک اثر نا امید کننده نبوده است. وعده ها و صحبت های مبهم 343 Industries هم باعث شده طرفداران مستر چیف به این توسعه دهنده بی اعتماد شوند.

343 Industries اعلام کرده که به زودی یک به روز رسانی اساسی را برای Halo  Infinite منتشر می کند.

مدیر جامعه Halo برایان جارارد در یک بحث هفتگی در مورد Halo Infinite تأیید کرد که این شرکت در 10 آگوست برای The Game Award نمایشی را نخواهد داشت.

با این حال جارارد همچنین اظهار داشت که توسعه دهنده امیدوار است که طی چند هفته آینده حداقل یک به روزرسانی سطح بالا را ارائه می دهد تا بتوانیم پس از تعطیلات به نوعی این پروژه را دوباره شروع کنیم. Jarard همچنین در مورد توسعه بخش چند نفره وعده هایی داده است.

سپس جارارد به هواداران Halo اطمینان داد که توسعه دهنده از زمانی که در اختیار دارد نهایت بهره را خواهند برد و ما می خواهیم مطمئن شویم که می توانیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم و می خواهیم ثابت کنیم به شفافیت بیشتر و گفتگو در لین راه متعهد هستیم.

در ابتدا قرار بود Halo Infinite عنوانی باشد که در هنگام عرضه  Xbox Series X و S منتشر شود و در دسترس کاربران قرار بگیرد. اما پس از هفته ها واکنش شدید از سوی طرفداران و همچنین منتقدین این بازی تا سال 2021 به تعویق افتاد.

امیدواریم قهرمان محبوب ما مستر چیف بتواند بازگشت خوبی داشته باشد و اسیر اشتباهات توسعه دهنده خود نشود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024