بازیمو: فروش چشمگیر بازی Fall Guys

وقتی صحبت از بازی های بتل رویال می شود ذهن همه ما ممکن است به سمت عنوان های بزرگ و دهن پر کنی برود. اما در این بین آثاری خلق می شوند که فقط کافی است لحظه ای آن را ببینید و یک بار امتحان کنید. آن زمان است که متوجه می شوید گرافیک تنها بخشی از موفقیت یک بازی خوب است. بازی Fall Guys هم یکی از عناوین بسیار خوش ساخت است که توسط استودیو Mediatonic توسعه یافته.

موفقیت بازی Fall Guys یک امر بدیهی بود، یکی از دلایل آن هم متمرکز شدن بر ارائه یک چالش جذاب که با چاشنی طنز همراه شده است. استایل گرافیکی متفاوت هم مزید بر علت شد.

استقبال فوق العاده از این عنوان باعث شد که به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. حمایت Mediatonic از عنوان فال گایز و ارائه به روز رسانی های متعدد باعث شد که این عنوان به مجموع فروش 10 میلیون نسخه ای دست پیدا کند.

در جدیدترین بسته برای Fall Guys لباس گودزیلا در دسترس کاربران قرار گرفته که در ازای دادن 10 تاج می توانید آن را بدست بیاورید.

فصل دوم Fall Guys هم یکی از خبرهای خوبی بود که طرفداران این بازی شنیدند. این بسته به نوعی شما را به حال و هوای قرون وسطی می برد. از لباس های شوالیه تا مراحل جدید نوید یک اتفاق خوب را می دهند. حالا دیگر چهار مرحله جدید هم اضافه شده که شامل Knight Fever، Wall Guys، Hoopsie Legend و Egge Siege می شود.

اگر اهل بازی های بتل رویال هستید به هیچ عنوان فال گایز را از دست ندهید. یقینا مدیاتونیک برای اینکه فال گایز را در چرخه درآمد زایی خود نگه دارد باز هم برنامه های جدیدتری برای آن خواهد داشت که باید منتظر بمانیم. در حال حاضر بازی Fall Guys بر روی پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید