بازیمو: کریتوس با God Of War: Ragnarok باز می گردد

کریتوس یقینا از معروف ترین و بزرگترین کاراکترهای بازی های رایانه ای است، کریتوس در طول مدت حضورش در صنعت گیم توانست قدرت، اراده و جسارت را به مخاطبان خود بیاموزد. استودیو سانتا مونیکا با خلق کریتوس مسیر جدیدی را در پیش روی دیگر بازیسازان قرار داد. کریتوس بعد از سه گانه جنجالی و محبوب در نسل های قبل در سال 2018 با داستانی جدید و روایتی متفاوت در نسل هشتم بازگشت و توانست به بزرگترین موفقیت خودش دست پیدا کند. بازی God Of War به بهترین بازی سال 2018 تبدیل شد. این بار کریتوس با ورود به نسل جدید با God Of War: Ragnarok خواهد آمد.

سونی همیشه برنامه های زیادی برای مخاطبان خود دارد تا آن ها را با تکنولوژی، هنر و جلوه های بصری جدید آشنا کند. اگر نگاهی به تاریخ صنعت بازی بیاندازیم یقینا جای پا سونی بسیار محکم و تاثیرگذار بوده است، تاثیر بسزای کارگردانی تا داستان سرایی سینمایی که گاه شما را به تجربه ای فراتر از یک بازی می رساند. این بار هم در آستانه ورود به نسل نهم تمرکز سونی بر روی عنوان انحصاری خود نتیجه ای بسیار متفاوت را در صنعت بازی رقم زده است.

سونی سه ماه پیش در رویداد The Future Of Gaming به معرفی کنسول جدید خود و همچنین عنوان های انحصاری جدید خود پرداخت. حال پس از گذشت این مدت سونی با رویداد جدید خود بازگشته است تا به کنسول خود Playstation 5 بپردازد. یکی از بهترین اتفاقاتی که در رویداد اختصاصی سونی می توانست برای هواداران بی افتد معرفی بازی God Of War: Ragnarok بود. سونی در تریلری کوتاه از لوگو God Of War: Ragnarok پرده برداری کرد. استودیو Santa Monica هنوز در مورد گیم پلی و داستان اطلاعاتی منتشر نکرده است ولی به نظر می رسد بازی در مورد نبرد با رگناروک خواهد بود. در پایان مشخص شد بازی God Of War: Ragnarok در سال 2021 برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. فرزند سونی دوباره با قدم های محکم و استوارش پا به میدان می گذارد تا با اقتدار باقی قهرمانان دنیای بازی را به زانو در آورد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !