بازیمو: روز N7 و دیدار با بازیگران Mass Effect

استودیو Bioware یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین توسعه دهنده های بازی های نقش آفرینی است در دنیا است. این استودیو با ساخت عنوان هایی ماندگار توانسته جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کند. یکی از محبوب ترین بازی های این استودیو عنوان Mass Effect بود. بایوور با ساخت یک سه گانه از مس افکت به محبوبیت پیشین خود اضافه کرد. محبوبیت سه گانه مس افکت باعث شده که تمامی عناصر سازنده این بازی دوست داشتنی باشند.

روز N7 و صداهای آشنا

حالا سورپرایزی فوق العاده برای هواداران Mass effect تدارک دیده شده است که یقینا دور از تصور خواهد بود. در آخر همین هفته قرار است در روز بزرگداشت مس افکت با عنوان N7 تمام بازیگران اصلی سه گانه دور هم جمع شوند.

در روز N7 اتفاقات هیجان انگیزی در انتظار طرفداران سری مس افکت است. امسال شاهد جمع شدن بازیگران مهم سه گانه اصلی برای پرسش و پاسخ طرفداران خواهیم بود، حضور جنیفر هیل که صدا پیشگی فرمانده زن شفرد را بر عهده داشت یکی از جذابیت های این روز است.

هیل با همتای مرد شپرد خود ، مارک میر ، علی هلیس ، بازیگر سریال Liara ، کورتنی تیلور بازیگر نقش جک ، کیمبرلی بروکس (اشلی) ، رافائل سربرگ (کایدان) ، کیث فارلی (تانه) ، استیو بلوم (گرانت) در این روز با شکوه حضور خواهند داشت. خبرهای خوب به همینجا ختم نمی شود و آلیکس ویلتون ریگان (Traynor) ، ویلیام سالیرز (Mordin) و دی سی داگلاس (لژیون) ، در کنار نویسنده پاتریک ویکز و ویراستار کارین ویکز هم در N7 Day حضور دارند.

شاید چند شگفتی بزرگ نیز برای N7 Day در روز شنبه 7 نوامبر در راه باشد، در لیست های خرده فروشی های متعدد عنوانی دیده می شود که شاید وجود آن حقیقت داشته باشد، مطابق آخرین شایعاتMass Effect: Legendary Edition  ممکن است در سال 2021 عرضه شود.

امیدوارم که بالاخره N7 Day یک اعلامیه رسمی Mass Effect: Legendary Edition با بازسازی مجدد هر سه بازی اصلی ارائه دهد. بازگشت مستر شفرد برای همه ما بسیار هیجان انگیز خواهد بود و امیدواریم ملاقات دوباره ای با این قهرمان داشته باشیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024