بازیمو: ماد جدید برای Red Dead Redemption 2 دنیای غول ها

بعد از مدت ها انتظار سال گذشته Red Dead Redemption 2 روی رایانه های شخصی منتشر شد. معمولا بعد از انتشار بازی های راک استار و مخصوصا سری بازی GTA مادهای زیادی برای آن ها عرضه می شود ولی از آن زمان انتشار Red Dead Redemption  تا به حال مادهای کمی برای آن منتشر شده است. این موضوع برای طرفداران Rockstar کمی نا امید کننده بوده.

خبر خوب برای طرفدران این است که یک ماد جدید توسط HermanDude برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده است که تغییرات جالبی را در آن ایجاد می کند.

این mod موجودات و هیولاهای زیر را به بازی اضافه می کند:

خواهر بزرگ – بوگیمن – شکارچی غول پیکر – زندانی غول پیکر – خانه لعنتی – پادشاه خرس – مگالودون – غول برف – خون آشام ها – شاه تمساح

متأسفانه ، بیشتر این موجودات از قدرت “منحصر به فرد” خود استفاده نمی کنند. به عنوان مثال ، خون آشام ها برای مقابله با شما از تپانچه استفاده می کنند. به نظر می رسد Megalodon فقط در یک مکان خاص ساکن است. ای کاش HermanDude کمی وقت بیشتری صرف این ماد می کرد تا از پتانسیل خوب این موجودات به درستی استفاده می شد.

همانطور که HermanDude متذکر شده است، این ماد در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. بنابراین، بازیکنان ممکن است با برخی از اشکالات روبرو شوند و ممکن است برخی از خرابی های بازی را تجربه کنند. اما گیمرها با تجربه این ماد دنیایی متفاوت را مشاهده می کنند و می توانند از آن لذت ببرند.

اما این ماد امکانات دیگری هم در اختیار شما قرار می دهد که یکی از جذاب ترین ماموریت هایی که اضافه می شود سرقت از بانک است. البته با گشت و گذار در نقشه می توانید به ماموریت های جدیدی دست پیدا کنید. در پایان باید گفت ماد بیشتر جنبه سرگرمی  دارند و قرار نیست یک اتفاق فوق العاده در بازی ایجاد کنند.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید