بازیمو: ماد جدید برای بازی The Witcher 3

جادوگر زخم خورده CD Projekt Red هنوز هم در میان طرفداران سبک نقش آفرینی محبوب است. هنوز هم در میان سیل بازی های جدید عنوان هایی هر چند قدیمی مانند The Witcher 3 هنوز هم می درخشند. این بار طرفداران ویچر ادای احترام خود را با یک ماد بسیار ارزشمند نشان دادند. دنیای ویچر بسیار پر رمز و راز بود و حالا با نصب این بسته گسترده تر از قبل خواهد شد. نام این ماد Shades Of Iron است.

پس از پنج ماه توسعه، تیمی از سازندگان ماد بزرگترین بسته گسترش دهنده را با عنوان Shades Of Iron برای The Witcher 3 عرضه کردند که بسیار ارزنده است.

این ماد که حجم آن حدود 2.5 گیگابایت است بیش از 125 دشمن جدید، 36 سلاح جدید و 26 مجموعه زرهی را به The Witcher 3 اضافه می کند.

طبق گفته این تیم مادساز، این محتوا جایگزین هیچ یک از موارد پیش فرض در بازی نمی شوند. در عوض محتوای اضافی جدیدی به بازی اضافه می کند.

با جزئیات بیشتر بسته Shades of Iron در مجموع دارای 542 مورد کاملاً جدید و کاملاً کاربردی است. این حجم از آیتم های کاربردی برای یک ماد بسیار هیجان انگیز و ستودنی است.

زره های فراوانی که اضافه شده به شما امکان شخصی سازی بیشتری را می دهد. تمام مجموعه های زره ​​پوش با فیزیک پارچه ای کاملاً شبیه سازی شده اند. علاوه بر این برخی تغییرات در سلاح ها هم جالب توجه هستند. به عنوان مثال نیزه های بازی از لحاظ ظاهر افزایش پیدا کرده اند و خنجرها سریع و بسیار کارامد هستند.

به گفته سازندگان Shades Of Iron، این ماد هیچ تغییری را در ساختار بازی ایجاد نمی کند و برای همین بسیار سازگار با ویچر 3 است.

همیشه ملاقات با Geralt Of Rivia لذت بخش بوده و این بار ارزشمندتر از همیشه خواهد بود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024