بازیمو: خبرهای جدید از فیلم Doctor Strange 2

دنیای مارول در یک دهه اخیر مسیری کاملا صعودی را پیموده است و بسیار خبرساز بوده . شرکت مارول با برنامه های بلند مدتی که مشخص کرده است باز هم عنوان های جدیدی را برای سال جاری آماده می کند. از مرد عنکبوتی 3 تا پلنگ سیاه 2 و عنوان های دیگری که در راه هستند جز کوچکی از برنامه های بزرگ شرکت مارول است. یکی از عنوان های خوب مارول فیلم دکتر استرنج بود، اما فیلم Doctor Strange 2 مسیری پر فراز و نشیب را برای تولید طی می کند و این بارهم با اخباری جدیدتری بازگشته است.

حدودا از دو سال پیش خبرهایی در مورد ساخت و تولید فیلم Doctor Strange 2 شنیده می شد. ولی پروژه ساخت فیلم دوم در این چند سال با شکست های مختلفی روبرو شده است. یکی از شوکه کننده ترین اخبار در مورد فیلم دوم این بود که اسکات دریکسون اعلام کرده است که شماره دوم این فیلم را نخواهد ساخت. اسکات دریکسون در ژانویه 2020 پروژه را به دلیل اختلاف نظرات شدید ترک کرد و بعدها به عنوان تهیه کننده اجرایی بازگشت. در اتفاقی بسیار هیجان انگیز اعلام شد کارگردانی دکتر استرنج 2 را سم ریمی بر عهده خواهد داشت.

 

همین خبر باعث شد همه چیز با انرژی بیشتری برای ساخت ادامه این فیلم طی شود. اطلاعیه جدیدی هم در مورد بازیگران فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده که دوباره خبر ساخت این فیلم را قوت داده است. الیزابت اولسن هم به عنوان یک جادوگر در این فیلم ظاهر خواهد شد، همچنین سوچیل گومز هم که سابقه بازی در سریال Sisters Club را دارد در دکتر استرنج 2 ایفای نقش می کند. فیلم دوم با عنوان Doctor Strange And The Multiverse Madness ساخته خواهد شد.

خبر خوب این است که بندیکت کامبربچ برای بازی در نقش Doctor Strange باز گشته است. بندیکت کامبربچ در مصاحبه ای اعلام کرده که فیلم مراحل پیش تولید را طی می کند و احتمالا از ماه نوامبر فیلمبرداری آن آغاز می شود. اطلاعاتی خاصی در مورد داستان Doctor Strange And The Multiverse Madness در دست نیست و باید منتظر انتشار اخبار جدیدتری از سوی مارول باشیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !