بازیمو: با شبیه ساز RPCS3 بازی God Of War 3 را بهتر اجرا کنید

یک حقیقت تلخ وجود دارد و این است که صنعت بازی و سرگرمی مدت زمان زیادی است که پایگاه خود را از PC به سمت کنسول های روز تغییر داده است. علت های زیادی باعث این تغییر مسیر شده است. در هر حال گیمرها هم تمایل به تجربه بازی های با کیفیت دارند. ولی خوب بدون داشتن کنسول این امر امکان پذیر نیست. چاره استفاده از شبیه سازهای کنسول های مختلف است. سال های زیادی است که شبیه سازها بر روی کامپیوتر بوجود آمده اند. گیمرهای رایانه های شخصی خیلی از این شبیه سازها استفاده می کنند. ولی شبیه سازی که به درستی و بهینه کار کند حتی به تعداد انگشت های یک دست هم نمی شود. یکی از بهترین شبیه سازها RPCS3 است. شبیه ساز RPCS3 در ایجاد جلوه های بصری و عملکرد قابل توجهی به نسبت شبیه سازهای دیگر دارد.

کاربرها در استفاده از شبیه سازها مستقیم به سراغ عنوان های درجه یک و با کیفیت می روند. بازی God OF War 3 یکی از عنوان های محبوب که سالهاست با شبیه سازهای مختلف تست می شود ولی نتیجه رضایت بخش نبوده است.

بسته های جدید شبیه ساز RPCS3 که اخیراً در دسترس کاربرها قرار گرفته اند، اجرای بازی God of War 3  و The Last of Us را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشند.

پیشرفت های چشم گیر این وصله های جدید توسط یک ویدیوی کاملاً جدید در YouTube به نمایش گذاشته شده است. طبق این ویدئو، God of War 3 عملکرد قابل توجهی را داشته است، بازی به نرخ فریم ثابت تری رسیده است و همچنین یک سری نقص های گرافیکی هم برطرف شده.

بازی

The Last of Us اصلاحات گرافیکی زیادی را به خود می بیند که تجربه کلی را بهبود می بخشد. قبل از نصب وصله های جدید ریزش باران همراه با پارتیکل های سبز رنگ بود ولی حالا کاملا شکل صحیح قطرات باران را به خود گرفته است. یک وصله جدید برای بازی Gran Turismo 5 عرضه شده که باعث می شود نرخ فریم افزایش پیدا کند.

کاربران RPCS3 می توانند تنظیماتی را که می خواهند فعال کنند، این شبیه ساز با رابط کابری بهینه خود کار ساده ای را برای کاربر فراهم کرده، به عنوان مثال Motion Blur را غیرفعال کنید اما Bloom و Draw Distance را فعال نگه دارید. با باز کردن Patch Manager RPCS3، تمام وصله های نشان داده شده را می توان یافت. به سادگی RPCS3 را باز کنید، مدیریت و سپس بر روی وصله های بازی کلیک کنید. جدیدترین وصله ها را بارگیری کرده و مواردی را که می خواهید برای نسخه بازی خود استفاده کنید فعال کنید. اکنون ثبات و اجرای بازی در God of War 3 به نقطه ای رسیده است که بازی تقریباً هرگز خراب نمی شود و بازی را می توانید تا انتها به انجام برسانید.

RPCS3 یک شبیه ساز عالی است که می تواند چندین بازی PlayStation 3 را با وضوح بالا و با کیفیت اجرا کند.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد