بازیمو: بالاخره Red Dead Redemption 2 هک شد

یقینا زیباترین غرب وحشی در دنیای بازی های رایانه ای متعلق به Red Dead Redemption 2 ساخته Rockstar Games است. هر چه مربوط به دنیای وسترن می شود همه را در رد دد 2 تجربه خواهید کرد. بازی رد دد یک کلاس بازی سازی تمام عیار است و می توانید در دنیای زیبا غرب وحشی پرسه بزنید. سیر حرکتی و تکامل در ساخته راک استار ساختاری نوین را به نسل هشتم معرفی می کند که گاهی پیچیدگی آن شما را حیرت زده می کند.

Red Dead Redemption 2 تقریباً یک سال پیش روی رایانه های شخصی منتشر شد. و مدت ها بود که برای بسیاری از گیمرهای رایانه های شخصی به علت قفل امنیتی قابل دسترس نبود.

Red Dead Redemption 2 از ترکیب DRM استفاده می کند. مشابه آخرین سیستم های حفاظتی بازی های شرکت Ubisoft، این ترکیب تقریباً یک سال توانست بازی رد دد 2 را ایمن نگه دارد. این واقعیت که یک گروه کرک قادر به شکستن آن شده اند واقعا حیرت انگیز است.

همچنین در نسخه کرک شده کامپیوترهای شخصی می توانید حالت های جدیدی از جمله مأموریت بیشتر را اضافه کنید، هیولاها و موجودات جدیدی را اضافه کنید و به شما امکان سرقت از بانک ها را می دهد. همچنین مادهای جذابی هم برای رد دد 2 طراحی و ساخته شده است که می تواند تجربه های متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

یوبی سافت در تیر راس هکرهای بی رحم

با توجه به شکسته شدن این قفل امنیتی شرکت یوبی سافت از حالا خطر را احساس می کند. جالب خواهد بود و ببینیم آیا گروه های کرک قادر به شکستن قفل امنیتی بازی های آینده Ubisoft هستند یا خیر. ممکن است Watch Dogs Legion و Assassin’s Creed Valhalla از Denuvo استفاده کنند. اینکه Ubisoft از VMProtect نیز استفاده خواهد کرد یا خیر، باید منتظر ماند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !